Aviseringar
Rensa alla

Grattis på födelsedagen blivande_japan!


time
 time
Ämnesstartare

HIPP HIPP HURRA! Det här torde vara din sjunde födelsedag som reggad UM-medlem så om tre år borde vi skicka någon slags jubileumsgåva. Hoppas du har en riktigt nice dag med tusen dejter och att du får hångla med någon schysst snubbe med schysst skägg eller utan skägg om du föredrar det. Hoppas också att du som ditt nick antyder snart får bli en fullvärdig japan. Fast allra helst att du stannar i Sverige och kommer och träffar oss Uppsala-umare snart!

Happy_birthday-8.jpg

Grattis grattis grattis!


   
Citera

Grattis Glatt skålande Party


   
SvaraCitera
penja

GRATTIISSS JAPPAN


   
SvaraCitera
penja

ska jag sticka och fira hen trots att jag är hemma från jobbet idag? Hade feber onsdag-torsdag, känner mig bättre idag.  får man göra så? känner mig olaglig. 


   
SvaraCitera
penja

JAPPAN Hjärta, fy fan va fult . ska börja kalla hn det Glatt skålande


   
SvaraCitera

Grattis säger jag med Party


   
SvaraCitera

Grattis!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

penja:
ska jag sticka och fira hen trots att jag är hemma från jobbet idag? Hade feber onsdag-torsdag, känner mig bättre idag.  får man göra så? känner mig olaglig. 

Det tycker jag + krama från mig men jag skulle ta det superlugnt med alkohol och så i och med att du hade feber igår!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Grattis! Party


   
SvaraCitera

Fyfan, levt halva livet av det som är värt o leva osv RodnarGrattis! 


   
SvaraCitera

time:

Det tycker jag + krama från mig men jag skulle ta det superlugnt med alkohol och så i och med att du hade feber igår!

Kokain är bättre!

penja:
ska jag sticka och fira hen trots att jag är hemma från jobbet idag? Hade feber onsdag-torsdag, känner mig bättre idag.  får man göra så? känner mig olaglig. 


   
SvaraCitera

muffin.jpg


   
SvaraCitera
reben

penja:
ska jag sticka och fira hen trots att jag är hemma från jobbet idag? Hade feber onsdag-torsdag, känner mig bättre idag.  får man göra så? känner mig olaglig. 

klart du ska !!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
reben

grattis btw!! :$


   
SvaraCitera
Smilen

Grattis.


   
SvaraCitera