Aviseringar
Rensa alla

Grattis på födelsedagen Rudolf Hess


Ämnesstartare

grattis han var en bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Firar bara de folk som jag känner och den killen har jag knappast någon aning om vem det är. Dock så har snubben ett kors på armen som många soldater hade under krigen i Europa under trettio och fyrtio talen. Och den symbolen förknippar jag med krig/våld/död och det är inget som jag diggar. Så tror nog inte att killen lirade så snyggt om jag får säga det som jag tycker. Men nej, jag ska inte fira honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Genom att pissa på hans grav. Bättre att fira dagen han dog i stället. Eller tillfångatogs.

Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska se på: nasse_hittar_en_kudde_och_andra_historie


   
SvaraCitera

en av mina favoritnazister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Genom att pissa på hans grav. Bättre att fira dagen han dog i stället. Eller tillfångatogs.

Hjärta

Så du tycker om att skända döda personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Firar bara de folk som jag känner och den killen har jag knappast någon aning om vem det är.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Hess

"Rudolf Walter Richard Heß, also spelled Hess (26 April 1894 – 17 August 1987), was a prominent politician in Nazi Germany. Appointed Deputy Führer to Adolf Hitler in 1933, he served in this position until 1941, when he flew solo to Scotland
in an attempt to negotiate peace with the United Kingdom during World
War II. He was taken prisoner and eventually was convicted of crimes
against peace, serving a life sentence."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
en av mina favoritnazister.

Trevligt att höra. Vad är det som gör honom till din favorit?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Fan vad korkad som flyr till sina fiender.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Fan vad korkad som flyr till sina fiender.

Ja, såhär med facit i hand var det kanske inte det smartaste draget att göra, men jag förstår hans intentioner. Han ville få slut på kriget och undvika att ännu fler unga män offrade sina liv. Hade engelsmännen inte varit så långsinta så hade WWII hållit bara i bara 2 år istället för 6. Det är därför Churchill vi borde klandra för alla liv som gick förlorade, inte Hitler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta nu, jag mår illa av sånt här!


   
SvaraCitera

Joachim:

Trevligt att höra. Vad är det som gör honom till din favorit?

inte absoluta favorit. det är nog goebbels. men gillar hess pga hans så fantastiskt blinda lojalitet. precis den typ av människor jag gillar att ha omkring mig (i rätt mängd).


   
SvaraCitera

JoachimGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
Sluta nu, jag mår illa av sånt här!

Ingen tvingade dig att gå in på tråden.


   
SvaraCitera