Aviseringar
Rensa alla

Grattis USA


Ämnesstartare

patrick bateman: Inte jämfört med andra onda länder som Ryssland och Kina. Hellre USA än sån skit.

Alla kan dra åt helvete, jag föredrar Ghana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: Riktigt hemskt. Tror du att de kan hända Sverige med?

om moderaterna lyckas med att få sälja LKAB (det enda statliga bolag som faktiskt drar in några pengar alls i princip) så kan ekonomin sjunka rejält ja, men vi slösar inte massa pengar på oändliga krig osv. så vill säga nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: oändliga krig osv.

precis! så på sätt och vis kan man säga att det är deras fel. Har du sett den där dokumentären American Winter? riktigt ledsamt att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

precis! så på sätt och vis kan man säga att det är deras fel. Har du sett den där dokumentären American Winter? riktigt ledsamt att se.

Det är helt och hållet deras eget fel, de har levt på lånade pengar sen vietnam, vårt (europa) fel är att vi lånat ut pengar åt dem i alla dessa år med löften om dollars som stadigt blivit värdelösa.

Har ej sett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Alla kan dra åt helvete, jag föredrar Ghana

Haha varför Ghana? Själv föredrar jag goda Tyskland Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha varför Ghana?

Pga afrikas schweiz typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Det är helt och hållet deras eget fel, de har levt på lånade pengar sen vietnam, vårt (europa)

japp. man blir ju även bekymrad för att omvärlden påverkas väl också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: japp. man blir ju även bekymrad för att omvärlden påverkas väl också?

Ja, det gör den, men det är ett övergående ont om vi ser till att göra saker rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: Pga afrikas schweiz typ

Så var det ja. Nån sa det innan en gång med, kanske tom var du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Så var det ja. Nån sa det innan en gång med, kanske tom var du?

Det låter som jag Glad


   
SvaraCitera