Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 00:01 Grattis Zymba, önskar dig en helt awesome födelsedag
Lotus Elise Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 00:04 GRATTIS ZYMBA!!!! Ha en grymt härlig super duper dunderbra första dag som 22 åring, är mkt gott ha kul!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 00:29 skäms över att jag särskrev åh inte kan redigera inlägget längre. förlåt snor
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 00:34 Zerafina: skäms över att jag särskrev åh inte kan redigera inlägget längre. förlåt snor aja-baja
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 05:30 Grattis!Hoppas att en sådan här uppenbarar sig i ditt liv. (samhället är ändå fullt av fallossymboler så vi går all in här tänker jag)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 13 Aug 2014, 08:23 isola: Grattis!Hoppas att en sådan här uppenbarar sig i ditt liv. (samhället är ändå fullt av fallossymboler så vi går all in här tänker jag)HAHHAHA omg TACK ALLA NI VAD GULLIGA NI ÄR tänk vilken lyx att få vakna till en hel tråd med gratulationer det värmer mitt hjärta och jag tackar så jättemycket!