Aviseringar
Rensa alla

gravid?


Ämnesstartare

hej.
jag undrar om jag kan vara gravid?
har inte haft min mens på 4 månader men har haft små blödningar ca 2 dagar varannan månad.
jag jätteont i nedredelen av magen och det känns som stora bubblor i magen som spricker emellanåt.
har blivit mycket känsligare mot dofter som jag förut gillat!
blir ibland illamående efter måltid också.
springer och kissar alltmer ofta.

vet inte om det kan vara graviditet eller om jag bara har fått för mig det,men vad tror ni?
snälla svara,ni som är eller har varit gravid!

kram


   
Citera
Ämnesetiketter

varför går du inte till um? [confused]


   
SvaraCitera

jennielantz:

vet inte om det kan vara graviditet eller om jag bara har fått för mig det,men vad tror ni?

Hej Jennie,
Jag vet inte hur jag ska säga det, men förhoppningsvis uppskattar du att jag gratulerar dig till din lilla framtida son eller dotterDold text: (förhoppningsvis inte)[smile]
Du är med stor sannolikhet gravid och jag rekommenderar dig att ta ett graviditetstest.


   
SvaraCitera

förresten! om du är i fjärde månaden så är det väl nästan för sent för abort om jag inte minns fel? grattis!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

förresten! om du är i fjärde månaden så är det väl nästan för sent för abort om jag inte minns fel?

Stämmer bra det, nu ger vi henne allt stöd hon kan behöva[smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

varför går du inte till um? [confused]

öööööhh...


   
SvaraCitera

SebastianE:

Stämmer bra det, nu ger vi henne allt stöd hon kan behöva[smile]

lycka till med bebben nu och hoppas det blir en flicka! [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

lycka till med bebben nu och hoppas det blir en flicka!

Bättre med en pojk då män tjänar mer än kvinnor och därmed drar in mer skattepengar till staten vilket resulterar i högre pension för mig[smile]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Bättre med en pojk då män tjänar mer än kvinnor och därmed drar in mer skattepengar till staten vilket resulterar i högre pension för mig[smile]

Okej då, se till att det blir en pojke BARA så att Sebastian får högre pension! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket för svaren 🙂
vet inte vad jag ska göra nu men..vet inte hur jag ska ta det.
har velat haft barn i 4 år nu,men nu när jag känner så här och ni skriver så så vet jag inte längre hur jag ska ta det!?
tillochmed min mamma frågade mig igår om jag va gravid! såg hon det på mig? kan man göra det? alltså,jag har ju inte fått så stor mage än tycker jag?!


   
SvaraCitera

haru fått smaka på snopp?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

Okej då, se till att det blir en pojke BARA så att Sebastian får högre pension!

Tack[smile] Det är därför jag gillar barn[wink]


   
SvaraCitera

jennielantz:

såg hon det på mig? kan man göra det? alltså,jag har ju inte fått så stor mage än tycker jag?!

Ehh man behöver inte se sådant på att en kvinna har exempelvis druckit för mycket öl. Man kan märka det på andra sätt också.

jennielantz:

å vet jag inte längre hur jag ska ta det!?

Ta och prata med din mor så löser det sig[love]


   
SvaraCitera

Men ta test, för i helvete.


   
SvaraCitera

Går inte att svara på såhär på rak arm. utebliven mens är iaf vanligt i din ålder. testa dig[party][y]


   
SvaraCitera