Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


Ämnesstartare

För lite mer än en månad sen låg jag med en kille, jag går inte på piller och vi hade inte kondom men jag var väldigt tydlig med att han inte fick komma i mig, men man har ju hört om försagge och sånt. Jag hade ägglossning vid de tillfället är jag nästan säker på då jag hade alla "ägglossningssymptom" jag brukar ha.

För några dagar sen kom jag på att fan, min mens har inte kommit!??
finns det någon mölighet att jag kan ha blivit på tjocken? Jag har inte ont i brösten men jag har känt mej nedstämd det senaste, och min mage är ovanligt svullen och hård, och som sagt så har jag ju inte fått min mens. Dessutom, när jag kissar så känns det som att jag inte kissar ut allt, att jag fortfarande är kissnödig fast det kommer inget mer.


   
Citera
Ämnesetiketter

klart det finns en risk


   
SvaraCitera

Grattis[party][party][party] (eller vad är det lämpligt att säga vid sådana här tillfällen egentligen?[tard])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo att det finns en risk fattar jag väl, men stämmer detta med kissandet och sånt in på graviditetssymptom?


   
SvaraCitera

Varför inte bara göra ett test?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

praktiserar långa dagar just nu så jag har ingen som helst tid att gå till um, luspank är jag också men jag får försöka ta mig tid senare i veckan, tänkte bara kolla lite med nån med erfarenheter om detta är syptom


   
SvaraCitera

Igen, omöjligt för random människor på internet att diagnostisera dig. Ta ett graviditetstest och ta det så snart som möjligt, tid finns det alltid!


   
SvaraCitera

Folks kroppar beter sig olika vid en graviditet. Vissa personer får klassiska graviditetstecken direkt, andra får dem senare, ytterligare andra får inga märkbara tecken överhuvudtaget och en del får mer ovanliga symptom.

Hade du oskyddat sex när du hade ägglossning och försenad mens nu så är möjligheten att du är gravid ganska stor.


   
SvaraCitera

hejsajag:

luspank är jag också

Det är ju ett gott tecken 🙂


   
SvaraCitera

hejsajag:

praktiserar långa dagar just nu så jag har ingen som helst tid att gå till um

Behöver ju inte gå till um för det. Köp ett gravtest på ica eller apoteket bara. Kostar väl 100 spänn eller nåt?


   
SvaraCitera

Pendulum:

100 spänn eller nåt?

80[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen som kan bekräfta eller dementera huruvida du är gravid på ett internetforum. Gör ett test bara.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

80[blush]

[love] bryden med kollen asso [wink]


   
SvaraCitera

Pendulum:

bryden med kollen asso

nerå[blush] råkade bara veta det[blush]


   
SvaraCitera