Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


flasken:

Eftersom jag inte kommer kunna vara med då hon gör testet eller kunna boka tid hos ungdomsmottagningen.

du kan ju ändå ringa till ungdomsmottagingen och boka tid, boka då en tid du är hemma på. Vad testet beträffar kan du köpa ett idag/imorgon och ge det till henne och säga till henne att göra det efter 3 veckor. Du behöver inte titta på då eftersom det inte är ditt kiss som är viktigt för testets skull.


   
SvaraCitera

isola:

fast han kan ju dock inte torka av den inuti

va


   
SvaraCitera

flasken:

Eftersom jag inte kommer kunna vara med då hon gör testet eller kunna boka tid hos ungdomsmottagningen.

Du kan boka tiden åt/med henne nu och köpa ett test åt henne. Kissa kan hon nog klara själv och sen ringa dig.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

va

vadå va [mad]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Du behöver inte titta på då eftersom det inte är ditt kiss som är viktigt för testets skull.

han kanske ändå vill vara med när det görs


   
SvaraCitera

isola:

vadå va [mad]

ja men fattar inte vad du menade [crazy]


   
SvaraCitera

Zapetta:

han kanske ändå vill vara med när det görs

ja okej men de kan väl bara göra testet när han kommer hem då? Om han nu inte ska vara borta en månad eller nåt.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ja men fattar inte vad du menade [crazy]

Finns ju alltid lite rester kvar inne i kuken, som sköljs bort när man kissar osv, dessa kan han inte torka bort.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

va

[love][love]


   
SvaraCitera

isola:

Finns ju alltid lite rester kvar inne i kuken, som sköljs bort när man kissar osv, dessa kan han inte torka bort.

aha men trodde du mena inuti fittan........ så fattade nada [crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aha men trodde du mena inuti fittan........ så fattade nada [crazy]

hahah nä hahaha åh skoj det vore om någon försökte städa ur sin/sin partners fitta med trasor och grejer för att få bort sperman
hihi fnissar atm


   
SvaraCitera

Hur känner du dig nu då ?

Såhär ?
Image

Kanske såhär ?
Image​​

Något i denna stilen ?
Image

Känner du dig möjligtvis såhär ?
Image

Tror du känner dig mest såhär...
Image


   
SvaraCitera

flasken:

fanfanfan. Vet inte vad jag ska göra...

men ååååh gå och köp ett test till henne om du är orolig, vad fan ska vi göra?

flasken:

Efter att ha kommit och torkat av kuken förde jag in den i henne (endast en gång, vet inte varför).

Fyfan vad puckat.


   
SvaraCitera