Aviseringar
Rensa alla

Gravid eller inte?


Ämnesstartare

Hej på er! Nu är det såhär att jag oroar mig väldigt mycket över en graviditet. Har precis slutat mina ppiller, ca 1,5 månad sen. Blödde några droppar i början när jag slutade, men har inte blödigt någonting sen dess.

Har känt en väldigt oro i magen den sista tiden, känns som att den töjs ut, som när man töjer öronen, stramar väldigt mycket. Mina bröst har blivit betydligt större sen i somras, och blåa ådror börjar att synas. Brösten är också väldigt ömma och mina bröstvårtor gör väldigt ont. Min rygg är inte heller bästa vännen då det gör svin ont hela tiden, mest på morgonen.

Är också förskyld jämt, och måste kissa hela tiden. Mina mat vanor har också ändras en hel del sen i somras. Har också fått vita flytningar, som är som en body lotion. Känner ni gravida/som har varit gravida igen er? Tacksam för svar!


   
Citera
kachin

Gör ett test?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är medveten om att denna tråd kommer finnas kvar för all framtid att skåda va? Trist om ungen i fråga får nys om att det var du som skapade den strax innan hen skulle födas om sådär 15 år. [sad]

För övrigt tänkte jag fråga om du missade lektionen i sex och samlevnad där preventivmedel tas upp som ett stort kapitel?

Om så är fallet så måste du vara den mest ignoranta & olämpligaste mamma till ett barn någonsin, besitter du någon empati alls? [censur]


   
SvaraCitera
kachin

[crazy]

Som sagt, gör test. Kan ju vara att kroppen reagerar pga inga p-piller längre, eller något annat. Vi kan ju inte ge dig svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är medveten om att denna tråd kommer finnas kvar för all framtid att skåda va? Trist om ungen i fråga får nys om att det var du som skapade den strax innan hen skulle födas om sådär 15 år. För övrigt tänkte jag fråga om du missade lektionen i sex och samlevnad där preventivmedel tas upp som ett stort kapitel? Om så är fallet så måste du vara den mest ignoranta & olämpligaste mamma till ett barn någonsin, besitter du någon empati alls?

Som jag nämnde i texten, så har jag använt mig av ppiller. Använde dom i över ett år. Sen om ppillerna inte funkade som dom skulle, så är det så det är. Om jag nu är gravid så skulle jag som tidigast vara i vecka 17 (16+3). Vilket betyder att jag fortfarande tog mina tabletter då. Och jag om någon, var väldig bra att ta dom regelbundet varje dag.

Kom inte och anklaga folk när du inte känner dom. Alla är inte perfekta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SNÄLLA BARA

KÖP ETT GRAVIDTEST

DET ÄR ENDA SVARET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linneqqc:

Som jag nämnde i texten,

KONDOM!

linneqqc:

Kom inte och anklaga folk när du inte känner dom. Alla är inte perfekta.

DU BÖR LÄRA DIG AV DINA MISSTAG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde också jag var gravid då min mens var 2 veckor försenad efter att jag hade haft sex utan kondom, trodde jag hade alla symptom men det är lätt bara inbillning osv,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa?


   
SvaraCitera