Aviseringar
Rensa alla

Gravid fast p-piller o mens?!


Ämnesstartare

jag har gått på p-piller i 6 månader men har märkt att jag är öm om brösten, magen putar ut lite men inte på självaste magen lite lägre ner liksom.
Mensen kommer som den brukar på tredje pillret på sista raden, men den är konstig den är inte lika riklig, o den varar inte lika länge..går på trionetta 28.
är orolig för vi vill ha barn men inte nu, eller jo jag vill nu men inte min man.
någon som har genomgått detta?
behöver hälp!


   
Citera

Det FINNS alltid en risk, även med p-piller i kombination med kondom till och med. Den risken är dock oerhört liten. Har du tänkt på att dina symptom kan vara biverkningar av just p-piller? Att man samlar på sig vätska och blir lite öm är nästan mer regel än undantag när man knaprar sånt.

Men för att vara på den säkra sidan (och så att du kan sova på nätterna) rekommenderar jag dig att köpa ett grav-test. De är inte speciellt dyra nuförtiden, vilket är bra. Själv har jag haft graviditetspanik över 10 gånger och köpt lika många test. Alltid negativa.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag har fått några biverkningar men det var i början.som viktuppgång o så.
gick på p-piller två år innan men fick ett uppehåll mellan pga jag hade inget förhållande.
men dessa grejorna har jag kännt nu de senaste två månaderna.
Grav test ska jag göra men det e ju en sådan nervös grej hehe man hoppas ju.
mne får gå till apoteket o fixa det [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Power decides, Precision wins

om du inte har något o säga så e det ju inte ens lönt om du lägger kraft på det eller??


   
SvaraCitera

gå till ungdomsmottagningen eller din läkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera