Aviseringar
Rensa alla

Gravid med jag vet inte vem


Röstar också på abort. Du är ju själv ett barn men visst ingenting är omöjligt frågan är bara: är du redo? Tycker du ska gå klart skolan först. Det är viktigt. Puss 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är emot abort & mina föräldrar är jätteemot abort, min religion är liksom emot abort. Det känns fel


   
SvaraCitera

betterthanyou:
Men är emot abort & mina föräldrar är jätteemot abort, min religion är liksom emot abort. Det känns fel

Vilken religion tillhör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kristendom!


   
SvaraCitera

betterthanyou:
Kristendom!

Okej. Tror nog att Jesus tycker att det är bättre att du genomgår abort istället för att morsan går i skolan hela tiden.


   
SvaraCitera

betterthanyou: jag är gravid med antingen min pojkvän eller min pojkväns kompis

betterthanyou:  det var bara en gång ju 

Alltså, bra jobbat Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja okej, men vad ska jag säga till mina föräldrar, va ska jag säga till min pojkvän och vad sk ajag säga till min pojkväns kompis?


   
SvaraCitera

guud babe det är okej du vet att jag alltid är där för dig har gått igenom samma love you! du klarar det, tror på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skywalker:
guud babe det är okej du vet att jag alltid är där för dig har gått igenom samma love you! du klarar det, tror på dig!

tack älsk, jaa, vi måste träffas imorgon o prata 


   
SvaraCitera

betterthanyou:

tack älsk, jaa, vi måste träffas imorgon o prata 

jaa babe det måste vi! puss puss


   
SvaraCitera

betterthanyou:
Men är emot abort & mina föräldrar är jätteemot abort, min religion är liksom emot abort. Det känns fel

Din religion är även emot otrohet samt sex före äktenskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm jag vet men man måste inte hålla med om allt, dessutom så är vi förlvoade så vi är nsätan gifta


   
SvaraCitera

Hoppas det är killens kompis barn och att han lämnar dig.

Slampa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför kallar du mig slampa?


   
SvaraCitera
shelly

En 13 åring borde inte ens ha sex.


   
SvaraCitera