Aviseringar
Rensa alla

Gravid med jag vet inte vem


Ämnesstartare

Vicarious:

Oddsen att kondomer spricker twice med två olika personer är ganska minimala. 

När har jag skrivit att de spruckit två gånger med två olika personer?


   
SvaraCitera

betterthanyou:

När har jag skrivit att de spruckit två gånger med två olika personer?

När du skrev att du inte ev visste om det var din pojkvän eller din pojkväns kompis


   
SvaraCitera

Vilken tråkig diskussion som utbröt.

ts: dina föräldrar och kuratorer kanstötta dig.
övriga: gött att få kasta skit på någon?


   
SvaraCitera

elverpigen:
Vilken tråkig diskussion som utbröt.

ts: dina föräldrar och kuratorer kanstötta dig.
övriga: gött att få kasta skit på någon?

För att kunna tänka från alla syner måste man få många kommentarer


   
SvaraCitera

sofflizz:

För att kunna tänka från alla syner måste man få många kommentarer

Och man ska tänka som andra?


   
SvaraCitera

FruLiten:

Och man ska tänka som andra?

Sa inte att man ska tänka som andra, utan se det från olika vinklar. Hur kommer det bli för fadern, deras skolgång, hur kommer det gå för föräldrarna och hur blir det för barnet.


   
SvaraCitera

sofflizz:

Sa inte att man ska tänka som andra, utan se det från olika vinklar. Hur kommer det bli för fadern, deras skolgång, hur kommer det gå för föräldrarna och hur blir det för barnet.

Och det bästa är då att hoppa på ts? 


   
SvaraCitera

sofflizz:

För att kunna tänka från alla syner måste man få många kommentarer

kan du utveckla det här? Är de med störst bloggar och instakonton bättre på att se saker från olika synvinklar än små randoms, tack vare alla kommentarer??

sofflizz:

Sa inte att man ska tänka som andra, utan se det från olika vinklar. Hur kommer det bli för fadern, deras skolgång, hur kommer det gå för föräldrarna och hur blir det för barnet.

Vad bra att du är så omtänksam, kan du försöka vara omtänksam på ett omtänksammare sätt? 🙂


   
SvaraCitera

elverpigen:

kan du utveckla det här? Är de med störst bloggar och instakonton bättre på att se saker från olika synvinklar än små randoms, tack vare alla kommentarer??

Vad bra att du är så omtänksam, kan du försöka vara omtänksam på ett omtänksammare sätt? 🙂

Nej. Jag menar har aldrig någon sagt något till dig som fått dig att ändra åsikt? Det har jag iallafall.  Det här är hennes val som avgör fleras framtid. Har aldrig sagt att det är fel. Hon kommer antagligen inte ångra att hon behöll barnet men antagligen kommer hon ångra att det inte blev senare, så att hon hunnit färdigt med skolan. Har inte sagt att hon ska göra abort, bara sagt att hon ska se från andra vinklar oxå.
well well sorry då, tycker inte jag sagt något elakt


   
SvaraCitera

Hyfs:

Nej, bara om hon är protostant. Är hon ortodox eller katolik så ser man det som en skam.

Protestant heter det. Och gud är den samma oavsett version av kristendom. Och du generaliserar på tok för mycket. Ur en biblisk synvinkel så är det nog bättre med abort eller adoptiob


   
SvaraCitera

betterthanyou: När har jag skrivit att de spruckit två gånger med två olika personer?

sofflizz: När du skrev att du inte ev visste om det var din pojkvän eller din pojkväns kompis


   
SvaraCitera

betterthanyou: dessutom så är vi förlvoade så vi är nsätan gifta

betterthanyou: jag är 13 år

Censur Trettonåringar ska inte vara förlovade, än mindre ha sex.
Och de ska absolut inte ha barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

När du skrev att du inte ev visste om det var din pojkvän eller din pojkväns kompis

Men jag skrev inte att den sprack två gånger hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

Nej. Jag menar har aldrig någon sagt något till dig som fått dig att ändra åsikt? Det har jag iallafall.  Det här är hennes val som avgör fleras framtid. Har aldrig sagt att det är fel. Hon kommer antagligen inte ångra att hon behöll barnet men antagligen kommer hon ångra att det inte blev senare, så att hon hunnit färdigt med skolan. Har inte sagt att hon ska göra abort, bara sagt att hon ska se från andra vinklar oxå.
well well sorry då, tycker inte jag sagt något elakt

VARFÖR SKULLE JAG INTE HINNA FÄRDIGT MED SKOLAN?


   
SvaraCitera

betterthanyou:

Men jag skrev inte att den sprack två gånger hahah

Du visste inte om det var din pojkväns eller hans kompis

betterthanyou:

VARFÖR SKULLE JAG INTE HINNA FÄRDIGT MED SKOLAN?

FÖR ATT DU HAR ETT BARN ATT TA HAND OM


   
SvaraCitera