Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


Ämnesstartare

Jag hade oskyddat sex, vet att det var så sjuuukt dumt. Han tog ut den och var säker på att han gjorde det långt innan också. Jag fick idag mensvärk, dock lite svagare än jag brukar ha. Jag fick också mens men den ser inte alls ut som den brukar utan det kommer myyycket mindre och den är brunare. Bör jag vara orolig?


   
Citera
Ämnesetiketter

har du fått mens behöver du inte vara rädd för graviditet, men om jag var du skulle jag testa mig för könssjukdomar.


   
SvaraCitera

Är man orolig så ta ett gravtest
ingen på internet kan veta


   
SvaraCitera

Du kan aldrig vara säker, det kan inte vi heller. Det bästa du kan göra nu är att ta ett graviditetstest - det är gratis på ungdomsmottagningen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar! Vaknade idag och såg att det hade kommit ordentligt med blod som det brukar, så känner ingen oro längre Tumme upp


   
SvaraCitera

Lotus Elise: har du fått mens behöver du inte vara rädd för gravidit

man kan blöda när man är gravid också, och få normal mens t.om


   
SvaraCitera

Honduvett:
Tack för alla svar! Vaknade idag och såg att det hade kommit ordentligt med blod som det brukar, så känner ingen oro längre Tumme upp

Du kan ju kolla upp saken ändå, bara i fall att. För att vara säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Du kan ju kolla upp saken ändå, bara i fall att. För att vara säker.

Tänkte gå till ungdomsmottagningen idag med min kompis och kolla ifall att.


   
SvaraCitera

kakakaka:

man kan blöda när man är gravid också, och få normal mens t.om

Kan man? Aldrig hört om det förut, men jag tror dig.


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Kan man?

ja, inte ovanligt.


   
SvaraCitera

Ja, jag känner personligen tjejer som haft mens i början av sin graviditet. Jag skulle rekommendera dig att göra ett gravtest för säkerhets skull, det är som sagt gratis så du har inget att förlora. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Ja, jag känner personligen tjejer som haft mens i början av sin graviditet. Jag skulle rekommendera dig att göra ett gravtest för säkerhets skull, det är som sagt gratis så du har inget att förlora. Glad

Nope jag var inte gravid!
Det låter lite konstigt att man kan ha mens i början av sin graviditet...tror inte att det är mens som kommer om man är gravid 


   
SvaraCitera

Honduvett:

Nope jag var inte gravid!
Det låter lite konstigt att man kan ha mens i början av sin graviditet...tror inte att det är mens som kommer om man är gravid 

Nä, men blödningar kan man ha! Som utifrån är precis som mens.

Vad skönt att höra att du inte var gravid!


   
SvaraCitera