Aviseringar
Rensa alla

Gravid ??


Ämnesstartare

Hej det är låter jävligt konstig men jag vill vara gravid Är 13 och snart 14 jag vet att jag kommer förstöra min framtid ändå Och om man är singel vad ska man göra


   
Citera
mens
 mens

Man ska vänta. Kanske kan du vara barnvakt åt någon? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Man ska vänta. Kanske kan du vara barnvakt åt någon? 

Tack 


   
SvaraCitera

SuperKaxet: jag vet att jag kommer förstöra min framtid ändå

Tänker du ej ngt på ungens framtid? 🙁


   
SvaraCitera
myten

Bli inte gravid... Vem ska ta hand om ungen? Dina föräldrar kommer ju liksom åka på merparten av ansvaret.. 


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänker du ej ngt på ungens framtid? 🙁

Jo såklart jag vill ju ungens bästa 🙁 okej jag var väl lite självisk när jag skrev denna inlägg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack 

myten:
Bli inte gravid... Vem ska ta hand om ungen? Dina föräldrar kommer ju liksom åka på merparten av ansvaret..


   
SvaraCitera

Tänk en gång till kanske ?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Att bli gravid i sån ung ålder är varken hälsosamt för dig eller ungen. Inte ekonomiskt heller, visserligen bor du hemma men ändå. 

Varför vill du bli gravid om man får fråga? 🙂


   
SvaraCitera

att längta efter en graviditet och barn är helt normalt, själv kan jag känna en liten längtan. Däremot tycker jag du ska tänka om. Har du råd med ett barn? Orkar du ha ett barn som skriker varje natt? Har du plats för barn? Det finns mycket man måste tänka igenom. 
Så innan du sätter ett barn till världen, tänk igenom det! 🙂 


   
SvaraCitera

Gå och jobba som barnflicka ist! 


   
SvaraCitera

Det kanske inte är en bra ide att skaffa barn när man är 13, dels så är din kropp inte utvecklad för det och dels så lär du förstöra din framtid rätt så ordentligt.
Är du 13 nu?


   
SvaraCitera

Twixxi_girl:
att längta efter en graviditet och barn är helt normalt, själv kan jag känna en liten längtan. Däremot tycker jag du ska tänka om. Har du råd med ett barn? Orkar du ha ett barn som skriker varje natt? Har du plats för barn? Det finns mycket man måste tänka igenom. 
Så innan du sätter ett barn till världen, tänk igenom det! 🙂 

+1 Tumme upp
Mycket bra sagt! Glad


   
SvaraCitera
Berit

blir så ledsen på alla som tror att barn förstör ens liv


   
SvaraCitera