Aviseringar
Rensa alla

Gravid


Ämnesstartare

Jag kanske låter som ett dum huvud men om man behöver hjälp ska man gå hit ju.

Jag sov med en kille och han vart kåt och vi strulade hetsigt men jag var trött/påverkad utav alkohol och somnade o sa godnatt, när jag vaknade upp hade jag ganska ont i kroppen men inte speciellt hade ju druckit alkohol så var bakis. Mina kompisar sa att vi stönade men jag sa att vi bara strulade och skrattade han sa inget. Nu har det gått några veckor och min mens är sen och mår illa och är hungrig ofta. Är det möjligt att han kan ha våldtagit mig när jag sov? Tycker själv det låter dumt men kan inte fråga någon annan så ber alla er här om hjälp 🙂 . Hoppas alla haft en bra dag kram 🙂 Så tacksam för svar även.

Ps: När dom frågar om vi haft sex så säger jag nej men han blir bara röd och säger inget.


   
Citera
Ämnesetiketter

usch ja det är klart det kan .-(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
usch ja det är klart det kan .-(

Borde jag inte ha jätte ont ? var/är i oskuld 🙁


   
SvaraCitera

Såradtjej: Borde jag inte ha jätte ont ? var/är i oskuld 🙁

Jag har ingen aning :-S

nån som vet?


   
SvaraCitera
shelly

Gå till ungdomsmottagningen och ta ett graviditetstest 


   
SvaraCitera

Köp ett graviditetstest? Oro med mera kan skjuta upp menstruationen, och onödigt att oroa sig om man är gravid eller ej när det finns tester. 


   
SvaraCitera

testa dig för graviditet och sjukdomar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly:
Gå till ungdomsmottagningen och ta ett graviditetstest 

Undrar mer om det ens är möjligt att han har våldtagit mig när jag sovit? 

FruLiten:
Köp ett graviditetstest? Oro med mera kan skjuta upp menstruationen, och onödigt att oroa sig om man är gravid eller ej när det finns tester. 


   
SvaraCitera
Paseo

Såradtjej:

Undrar mer om det ens är möjligt att han har våldtagit mig när jag sovit? 

hade en "pojkvän" som höll på när jag sov
han brukade hinna ganska långt innan jag vaknade pga är djupsovande
om jag vore full kanske jag inte skulle märkt nåt
så det är möjligt att han kan ha gjort det
gör gravtest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hade en "pojkvän" som höll på när jag sov
han brukade hinna ganska långt innan jag vaknade pga är djupsovande
om jag vore full kanske jag inte skulle märkt nåt
så det är möjligt att han kan ha gjort det
gör gravtest

Är igenkligen i oskuld så borde ha gjort ont väl ? Aa vart kan man göra gravidtest


   
SvaraCitera
time
 time

Såradtjej: Undrar mer om det ens är möjligt att han har våldtagit mig när jag sovit?

Alltså: ja, det är möjligt att han våldtagit dig medan du sovit, eftersom våldtäkt kan innebära många olika saker. Men eftersom det här nu handlar om penetration så: jag tror att jag själv skulle känna att jag blev penetrerad om jag inte var närmast medvetslös, men jag kan ju inte tala för någon annan. På vilket sätt hade du ont dagen efter? Du säger kroppen, men inte mer specifikt?


Jag tycker du ska ställa killen mot väggen och fråga vad det är som hänt. Han får inte komma undan med att bara bli röd och hålla käften, det är din integritet det handlar om, han måste ge dig ett svar.


På ungdomsmottagningen kan du testa dig för graviditet och könssjukdomar. Jag tycker du ska boka en tid och gå dit och få prata av dig med dem!


   
SvaraCitera

titta i en bebis katalog och om du känner ett starkt behov av att köpa diverse artiklar så är du gravid..........eller ta ett graviditetstest 


   
SvaraCitera
Paseo

Såradtjej:

Är igenkligen i oskuld så borde ha gjort ont väl ? Aa vart kan man göra gravidtest

du var ju väldigt avslappnad så men mmm vet inte men gravtest finns iaf att köpa i mataffären ba annars gå till ungdomsmottagningen, kanske vore bra att få prata om det också tänker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
titta i en bebis katalog och om du känner ett starkt behov av att köpa diverse artiklar så är du gravid..........eller ta ett graviditetstest 

Vad menar du med "titta i en bebis katalog" 🙂 


   
SvaraCitera
Draft

Såradtjej: Borde jag inte ha jätte ont ? var/är i oskuld 🙁

nej det gör inte ont för alla, dessutom pga alkohol och djupsömn så skulle du mycket väl kunna sova igenom ett "samlag" utan att märka det, och dessutom utan att ha ont efteråt.


   
SvaraCitera