Aviseringar
Rensa alla

Gravid trots att vi aldrig hade sex!?


Ämnesstartare

Jag trodde aldrig jag skulle starta en sånhär tråd här men nu sitter jag här och är sjukt orolig..

Jag har inte fått min mens än. Höll på med en kille för lite över en månad sedan, vi hade aldrig sex men jag fick lite försatts på mina händer, vi höll på med varandras händer så han fick lite på sig. Sen började han hålla på med mitt underliv med sina händer.

Min mens tog slut ungefär en vecka innan detta hände och borde fått den förra veckan. Är jätte orolig nu även fast risken kanske är minimal.

Svimmade även igår bland massa folk och har varit lite yr i huvudet. Jag har aldrig tänkt på att jag fick lite försatts på mina händer utan kom på det för en timme sen när jag tänkte.

Kan jag vara gravid? Är det verkligen möjligt!? Är sjukt orolig så endast seriösa svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Your egg-o's preggo [no-no]


   
SvaraCitera

UM är ingen pinne du kan pissa på och få ett säkert svar. ta och köp ett test för fan.
och du vet väl att mensen kan skjutas upp av oro också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

UM är ingen pinne du kan pissa på och få ett säkert svar. ta och köp ett test för fan.
och du vet väl att mensen kan skjutas upp av oro också?

Ja men jag vill veta om det finns någon risk?


   
SvaraCitera

SandraAndersson:

Ja men jag vill veta om det finns någon risk?

"Är jätte orolig nu även fast risken kanske är minimal."

du svarade på din fråga själv.


   
SvaraCitera
ziiesh

Testa dig, helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

Testa dig, helt enkelt

Ja, jag ska åka och köpa nu så vi får se vad det visar [cry]


   
SvaraCitera

Äh, så lång tid har det inte gått, så förhoppningsvis kan du få bort ett eventuellt foster relativt smärtfritt. Se det positiva i att du märkte det nu och inte om två månader.


   
SvaraCitera
ziiesh

SandraAndersson:

Ja, jag ska åka och köpa nu så vi får se vad det visar [cry]

håll oss uppdaterade! Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

håll oss uppdaterade! Lycka till

Gjorde testet och det visade att jag inte var gravid så jag antar att min mens bara är försenad[smile][smile]


   
SvaraCitera

SandraAndersson:

jag antar att min mens bara är försenad

Den kan också bli mer försenad om man är stressad över något [crazy]


   
SvaraCitera
ziiesh

SandraAndersson:

Gjorde testet och det visade att jag inte var gravid så jag antar att min mens bara är försenad[smile][smile]

wih 🙂 härligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[tired]

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, Det Jesus morsa Maria blev ju det, tror du att det skulle vara påhittat bara eller vadå? [no-no]


   
SvaraCitera