Aviseringar
Rensa alla

Graviditetstest


Ämnesstartare

stereo total:

kanske finns andra som gör ifall hon behöver göra abort

buuuuu! [n] men varför skulle nån göra det? [confused] det är min flickvän och vi älskar varandra. det e ju inget onormalt att ha sex i ett förhållande även om hon är under 15? känner flera av mina kompisar som har tjejer som är under 15


   
SvaraCitera

wellwell1337:

buuuuu! men varför skulle nån göra det? det är min flickvän och vi älskar varandra. det e ju inget onormalt att ha sex i ett förhållande även om hon är under 15? känner flera av mina kompisar som har tjejer som är under 15

just telling you the truth. Det är olagligt och räknas våltäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det är olagligt och räknas våltäkt.

veet, men de suger...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon va inte gravid! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Där hade du tur. Använd alltid skydd hädanefter. Även om du inte kommer i henne kan hon bli gravid.


   
SvaraCitera

Fast du borde egentligen inte ha sex med henne för att hon är under femton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Där hade du tur. Använd alltid skydd hädanefter. Även om du inte kommer i henne kan hon bli gravid.

ja, vi ska göra det [bigcheers]

malber:

Fast du borde egentligen inte ha sex med henne för att hon är under femton.

neee ja vet... men sen så e det så att den lagen är för att skydda barn att bli sexuellt utnyttjade. har läst lite och lagen säger att om två personer är tsm, och en är under 15 och den andra e över 15 så är det okej. men det beror också på hur mogna individerna i fråga är. [wink][cheers]


   
SvaraCitera

wellwell1337:

en är under 15 och den andra e över 15 så är det okej

Har för mig att detta ändrades för ett tag sen.
Är du över femton och det kan bevisas att du har sex med någon under femton kommer du åka dit på våldtäkt/sexuellt utnyttjande mot/av barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Är du över femton och det kan bevisas att du har sex med någon under femton kommer du åka dit på våldtäkt/sexuellt utnyttjande mot/av barn.

aha, segt :/


   
SvaraCitera