Aviseringar
Rensa alla

Green Day


Ämnesstartare

Finns det fortfarande någon som älskar Green Day?  Älskar dom men har brist på vänner som gillar dom.
Men vilken är din favorit låt?  Min är American idiot , Nuclear family, xkid och longview 🙂


   
Citera

Men vännen då..... <3


   
SvaraCitera

Nej vad gör jag, nu mår jag dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Nej vad gör jag, nu mår jag dåligt.

Haha va?


   
SvaraCitera

lyssnade massor på green day när jag var 13. min favoritlåt var jesus of suburbia, lyssnade på den hela hela hela tiden. var ihop med en kille som också gillade dem. vi brukade ligga på hans säng och lyssna på american idiot och vara för blyga för att hångla trots att båda ville

minns också att jag hade en rad från boulevard of broken dreams efter mitt namn på msn och tyckte att jag var asdjup

uh vad är det med mig och att ventilera min musiksmak från högstadiet på um idag


   
SvaraCitera

skulle ju skoja om att green day inte är bra..
men det va inge snällt

Basket case är fin... tror jag...
Ska lyssna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
lyssnade massor på green day när jag var 13. min favoritlåt var jesus of suburbia, lyssnade på den hela hela hela tiden. minns också att jag hade en rad från boulevard of broken dreams efter mitt namn på msn och tyckte att jag var asdjup

uh vad är det med mig och att ventilera min musiksmak från högstadiet på um idag

Hahaha att du var asdjup xD känner igen det. Jesus of suburbia är en sjukt bra låt dok.  Men gillar du inte dom längre? 


   
SvaraCitera

Fyfan va musik hade starkare impact när man va yngre..
Men nu är man avtrubbad...

Fast ändå inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Fyfan va musik hade starkare impact när man va yngre..
Men nu är man avtrubbad...

Fast ändå inte..

90 tals musik är min favorit. ..önskade bara jag fick uppleva 90 talet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
skulle ju skoja om att green day inte är bra..
men det va inge snällt

Basket case är fin... tror jag...
Ska lyssna

Basket case är skön XD 


   
SvaraCitera

linneavs:

Hahaha att du var asdjup xD känner igen det. Jesus of suburbia är en sjukt bra låt dok.  Men gillar du inte dom längre? 

har knappt lyssnat på dem sedan dess, tröttnade efter ett tag och upptäckte annan musik. lyssnar igenom ett par låtar nu för att jag känner mig nostalgisk (och gammal)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

har knappt lyssnat på dem sedan dess, tröttnade efter ett tag och upptäckte annan musik. lyssnar igenom ett par låtar nu för att jag känner mig nostalgisk (och gammal)

Hahaha aww. Förstår man tröttnar och hittar nytt ibland 


   
SvaraCitera

holiday

welcome to paradise 


   
SvaraCitera
Smilen

Green Day är ju bra, gillar endel låtar med dem.


   
SvaraCitera
Smilen

Jadå Green Day är fortfarande bra. De slutade aldrig bli bra utan har en gedigen resa. Dookie är dock deras bästa skiva. 


   
SvaraCitera