Aviseringar
Rensa alla

Greetings!


Ämnesstartare

Hejsan! Ny på forumet och behöver nya vänner att lära känna då jag är en ganska isolerad människa. c:

Vad har du för dig om 10 år? =)


   
Citera

jobbar förhoppningsvis i Amerikanska armen eller jobbar som polis i usa


   
SvaraCitera

Välkommen! Om 10 år har jag förhoppningsvis en trevlig familj jag tar hand omBlink


   
SvaraCitera

Dio var mest intressant i hans tidigaste band, The Elves är min favoritkonstellation 


   
SvaraCitera

President i Republiken Jämtland såklart


   
SvaraCitera
Em_00

Om tio år är jag 27. Jag hopppas att jag känner mig till freds med mig själv och mitt liv. Om tio år är jag nog konstnär eller skapare av något slag. Det är en av mina drömmar. Jag hoppas på att jag hittat kärleken med en underbar man och barn. I ett härligt hus på någon harmonisk plats (utsikt över hav och fin natur) utanför stan.


   
SvaraCitera

Om 10 år, när jag är 27 år gammal, vill jag vara färdigutbildad inom mitt drömyrke. Vet än inte vad mitt drömyrke är men går natur nu på gymnasiet och vill jobba inom något naturvetenskapligt område. Mest av allt hoppas jag att jag är glad med den människa jag blivit och att jag  är lycklig. 


   
SvaraCitera

om 10 år är jag 22 och vill plugga till pilot!


   
SvaraCitera

Om 10 år så vill jag väldigt gärna ha flyttat ihop med min tjej som bor i Stockholm, vi ska bo i en lägenhet någonstans, jag har äntligen startat mitt företag som jag har drömt om ett tag, en tacobil som jag kör runt med i hela Sverige för att sälja Tacos till folket! Jag kanske förhoppningsvis så kommer jag ha barn också, kanske 1-2 barn. Är 24 år då.


   
SvaraCitera

Välkommen ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Välkommen ! 

Bugar och tackar min herre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
Om 10 år så vill jag väldigt gärna ha flyttat ihop med min tjej som bor i Stockholm, vi ska bo i en lägenhet någonstans, jag har äntligen startat mitt företag som jag har drömt om ett tag, en tacobil som jag kör runt med i hela Sverige för att sälja Tacos till folket! Jag kanske förhoppningsvis så kommer jag ha barn också, kanske 1-2 barn. Är 24 år då.

Får man rabatt på Tacos om du är i stan? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jobbar förhoppningsvis i Amerikanska armen eller jobbar som polis i usa

Nicee, Amerika är asså av stort intresse för dig? 😀


   
SvaraCitera

Drakhon:

Nicee, Amerika är asså av stort intresse för dig? 😀

är född i usa och hela min släkt bor där så yep gillar inte sverige


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

är född i usa och hela min släkt bor där så yep gillar inte sverige

Varför bor inte du där då?


   
SvaraCitera