Aviseringar
Rensa alla

Grejen med analt, tjejer?


Ämnesstartare

Först och främst så är jag ju ingen anal oskuld själv, men det har mest blivit för att killar jag varit med velat det och jag inte direkt har något emot det, men så speciellt tycker jag inte det är.

Däremot har jag snackat med och varit med ett antal tjejer som verkligen älskar analsex och säger att det är sååå skönt, både med en kuk och dildo. Hur upplever ni att det är och vad tycker ni? Killar kan jag väl förstå att det kan vara skönt för (både ge och få), men tjejer?


   
Citera
Ämnesetiketter

vidrigt [shake]


   
SvaraCitera

Olika personer är ju mer eller mindre på olika ställen.


   
SvaraCitera

Myksa:

Olika personer är ju mer eller mindre på olika ställen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

smile234:

så är jag ju ingen anal oskuld själv

Jo, du är en mycket pedantisk och gnetig oskuld.


   
SvaraCitera

Bajwa:

[bigsmile]

Ops! Vart fel. [surprised]

Olika personer är ju mer eller mindre känsliga på olika ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Olika personer är ju mer eller mindre känsliga på olika ställen.

Hahaha ja det blev då en stor skillnad [bigsmile]
Jo det är väl sant det och jag menar, det kan väl vara lite tightare och så men slår det musen?[shake]


   
SvaraCitera

smile234:

Jo det är väl sant det och jag menar, det kan väl vara lite tightare och så men slår det musen?[shake]

Jag tänkte för tjejer...
De som gillar analt lär ju vara mer känslig på den punkter som stimuleras vid just analsex.

Sedan är det nog en stor mental bild som spelar roll också.


   
SvaraCitera
orcite

Du har fått det om bakfoten xD

Att ge en tjej i analen är inte skönt.. Rättare sagt det känns lite gran ungefär som att sätta ihop pekfingret med tummen, lite löst och knulla där.

Killar som vill ha anal sex är lite gran av porrskadade människor som tror att det ska vara skönt bara för att det ser ut så i porrfilmerna.

Lägg det i minnet ^^


   
SvaraCitera

smile234:

men slår det musen?

Det var en bra fråga... i en vaniljsnabbis 5 minuter innan man måste passa bussen är INTE analsex grejjen.
Men med gott om tid och möjlighet att värma upp så gör det nästan det.
Finns fler grejjer med analsex. T ex att det är 100% preventivmedel. (ingen gnagande tanke att det kan bli bebbar).
Sen är det ännu mer intimt än slidan på något sätt.


   
SvaraCitera

smile234:

och få)

[blush]


   
SvaraCitera

Jag har alltid tänt på tanken på analsex och har alltid älskat att bli pillad lite där vid sex. I fredags förlorade jag äntligen min oskuld i analen och det var riktigt skönt! Trodde det skulle göra ont, men jag tyckte bara att det var skönt och sjukt upphetsande... Jag gillar lite snuskigare saker, så det är nog därför jag tänder så på det. Nice var det hur som helst! [bigsmile]


   
SvaraCitera

orcite:

Killar som vill ha anal sex är lite gran av porrskadade människor som tror att det ska vara skönt bara för att det ser ut så i porrfilmerna.

eller så är det skönt för att det är sexigt och känns lite smutsigt:)
du får komma ihåg att det är i hjärnan vår sexualitet sitter och det styr i stor del vad vi tycker är skönt. därför är det inte heller så konstigt att man kan drömma sig till en orgasm


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

vidrigt


   
SvaraCitera

gillar inte tanken på att få en stor snopp i rumpan när jag inte ens gillar att få en smal febertermometer uppkörd där [sad]


   
SvaraCitera