Aviseringar
Rensa alla

Grejen med analt, tjejer?


enhimmelskdrog:

när jag inte ens gillar att få en smal febertermometer uppkörd där [sad]

Gillade ska det väl stå? [blush]


   
SvaraCitera

isola:

Gillade ska det väl stå? [blush]

ja [no-no][blush]


   
SvaraCitera

orcite:

Killar som vill ha anal sex är lite gran av porrskadade människor som tror att det ska vara skönt bara för att det ser ut så i porrfilmerna.

Preach!


   
SvaraCitera

vad är analsex? [sad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

att få en smal febertermometer uppkörd där [sad]

Traumatiska minnen [n]


   
SvaraCitera

Jag säger en sak.

Analsex är bara egoistiskt.


   
SvaraCitera

orcite:

Att ge en tjej i analen är inte skönt

Där ljög du.

orcite:

Rättare sagt det känns lite gran ungefär som att sätta ihop pekfingret med tummen, lite löst och knulla där.

Där ljög du igen.

orcite:

Killar som vill ha anal sex är lite gran av porrskadade människor som tror att det ska vara skönt bara för att det ser ut så i porrfilmerna.

Porrskadade? Vad sägs om Nyfikna?
Vem vill inte veta hur det känns att göra det där man ser folk göra, som man inte själv testat än? Och tycker man sen om det, då är det ju bara till att se till så att tjejen också tycker om det, då är det bara att låta det rulla på.

Dumbass.


   
SvaraCitera
orcite

UndercoverBrother:

eller så är det skönt för att det är sexigt och känns lite smutsigt:)
du får komma ihåg att det är i hjärnan vår sexualitet sitter och det styr i stor del vad vi tycker är skönt. därför är det inte heller så konstigt att man kan drömma sig till en orgasm

Precis.. Det är ju det jag menar...

OMG JAG SÄTTER DEN I RÖVER OMG SÅ UPPHETSAD JAG BLIIR SHIIIT AAAH JAG KOMMER ÅÅÅÅH

noobs dvs 😉

En kille som är erfaren är mycket mer kräsen och kommer inte så enkelt för att det ska vara wow häftigt.. finns inte wow häftigt när man är erfaren.. Och tjejer gillar erfarna killar.

När ni har haft sex ett tag så kommer ni fatta att det inte bara är vad du ser du knullar som är skönt för du ser att du knullar det... Det måste vara stimulerande för könet..


   
SvaraCitera

Jag är och kommer alltid att förbli en "anal oskuld". Jag har fått ett jävla finger uppkört där helt oförberedd och det var absolut inte skönt på något sätt. Känns ungefär som att bli akut skitnödig. Jag tror knappast att en kuk skulle kännas bättre.

Jag håller med orcite med. Man är fan porrskadad om man ska köra upp kuken i någons tjocktarm. Det är en tarm för fan, full med bajs! Det finns inget sexigt med det.


   
SvaraCitera

:O


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Man är fan porrskadad om man ska köra upp kuken i någons tjocktarm. Det är en tarm för fan, full med bajs! Det finns inget sexigt med det.

[love]


   
SvaraCitera

orcite:

Att ge en tjej i analen är inte skönt.. Rättare sagt det känns lite gran ungefär som att sätta ihop pekfingret med tummen, lite löst och knulla där.

Killar som vill ha anal sex är lite gran av porrskadade människor som tror att det ska vara skönt bara för att det ser ut så i porrfilmerna.

[love]


   
SvaraCitera

swed_carl:

Finns fler grejjer med analsex. T ex att det är 100% preventivmedel. (ingen gnagande tanke att det kan bli bebbar).

Enjoy your AIDS


   
SvaraCitera

isola:

[love]

[blush][y]


   
SvaraCitera

Tur att alla är olika och det finns killar som inte gillar det som kan vara ihop med likasinnade tjejer....

Men, Jag skulle känna mig snuvad på halva konfekten om tjejen helt dissade analt.
Som att ha en cykel där bakhjulet är låst. Hur kul är det?

Mun, penis, anus
Mun, slida, anus

är våra respektive "grundredskap" i vaniljsex.


   
SvaraCitera