Aviseringar
Rensa alla

Greta....


Ämnesstartare

Greta Thunberg.... 
1. Tror ni att hon kan få knulla om hon vill? Skulle någon kille vilja?
2. Tror ni att hon är intresserad av knulla?


   
Citera
Ämnesstartare

hon blir redan fuckd av alla politiker


   
SvaraCitera

Garanterat någon som skulle vilja, den andra frågan är ju inte den lättaste att svara på.


   
SvaraCitera

1. ja 2. nej✌


   
SvaraCitera

Det vore hyckleri av mig om jag skulle vägra knulla Greta Thunberg. Jag är ju desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert någon vit medelålders cis man som skulle vilja knulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Finns säkert någon.
2. Svårt att veta, men majoriteten verkar väl ha tankar i dem spåren som tonåring? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Det vore hyckleri av mig om jag skulle vägra knulla Greta Thunberg. Jag är ju desperat.

Känner du att det skulle vara riktigt vidrigt att knulla med Greta men du skulle ta chansen för att få det gjort bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nivån på den här tråden är bara så facepalm.

Hjärta


   
SvaraCitera

Tumbleweeed:

Känner du att det skulle vara riktigt vidrigt att knulla med Greta men du skulle ta chansen för att få det gjort bara?

Det skulle vara jävligt roligt att gå in på 4chan /pol/ och skryta om att jag har knullat Greta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas: Det skulle vara jävligt roligt att gå in på 4chan /pol/ och skryta om att jag har knullat Greta.

Du kanske får ett diplom med Fridays for futures logo på som bevis.


   
SvaraCitera
Arrhda

Lätt alltså, hon är väl femton?


   
SvaraCitera

Arrhda:
Lätt alltså, hon är väl femton?

Snart sjutton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arrhda: Lätt alltså, hon är väl femton?

Alltså skulle du vilja göra det eller bara göra det för att få body score? Eller menar du bara att du skulle kunna stå ut med att göra det.... alltså knulla med Greta.


   
SvaraCitera
Arrhda

Tumbleweeed:

Alltså skulle du vilja göra det eller bara göra det för att få body score? Eller menar du bara att du skulle kunna stå ut med att göra det.... alltså knulla med Greta.

Jag skulle göra det för att jag är en kåt jävel som inte bryr sig om något. Dessutom är hon en beundransvärd, lite irriterande, person. Med politiskt och vetenskapligt intresse. Så varken eller eller båda


   
SvaraCitera