Aviseringar
Rensa alla

Grilla!


Ämnesstartare

En av de bästa sakerna på sommaren är att grilla. Vad grillar ni helst? Bästa tillbehöret till grillat? Vad för grill? Kol, el eller gasol?


   
Citera

Gris, viltlökssmör, pommes och majskolvar är mums! Kol smakar bäst


   
SvaraCitera
Kudhos

Entrecote, kol, sen en sallad på det och marinad. 


   
SvaraCitera

gillar fan inte grillande. men typ, marinerad tofu, svamp, paprika, såna grejer, brukar bli kompromissen. gärna med typ potatissallad. burgare är väl najs ibland, brukar göra antingen spenatburgare eller något komplicerat tjossan med sojafärs, potatis, ris, och allt möjligt knepigt som blir asbra. men föredrar definitivt picknick framför grillande.


   
SvaraCitera
tbfhno

En vanlig grillad stek med ugnsrostade rotfrukter är det allra bästa! (:


   
SvaraCitera

kycklingfiléer 


   
SvaraCitera

marinerade champinjoner, majskolvar o kött av alla de sorter. fanvagott


   
SvaraCitera

d måste vara sådär genomgrillat att det blir knaprigt. yummy


   
SvaraCitera

majskolvar, halloumi, pinnbröd


   
SvaraCitera

Rökgrillad lax eller grillad lövbiff med timjan och potatisklyvor.
Spett med massa olika svampar, champinjoner, murklor etcetera... och kycklingspett med paprika och urgröpta squash sorter... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Galen


   
SvaraCitera
Correh

Kör alltid med kol, dels känslan och smaken.
Väldigt varierat köttmässigt, men hemlagade hamburgare är sjukt gott, grillade majskolvar med smör är också en höjdare.
Till sist, halloumi (eller hur det nu stavas)


   
SvaraCitera

Marinerade champinjoner är lätt det bästa att grilla. <3 Majskolvar är gott det med.

Daniellas: Vad för grill? Kol,


   
SvaraCitera

Jag tycker det är överskattat. Jag brukar inte skatta saker, men detta är ohjälpligt. Det ä inte gott övt. Har jag för mig iaf. Det var ju trots allt ett år sen sist. Lätt att glömma bort hur saker är, men just nu är min samlade bedömning att det inte är gott. Återkommer om det ändras när jag tagit sommarens första grillbit. blablabla 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Min vän tipsade igår om: vattenmelon, penslad med olja, grilla och smula sedan på fetaost som smälter! Lät gott tycker jag Party


   
SvaraCitera

Tålamod är alltid bra. Tänk på att anpassa grillningen efter vad du grillar.


   
SvaraCitera