Aviseringar
Rensa alla

Gristråden


Ämnesstartare

Här pratar vi om grisar och våra möten med dem, vilken typ av gris spelar ingen roll utan det kan vara allt från danskt lantsvin till norrländsk kravallpolis. [party]

Image


   
Citera
Ämnesstartare

ÄTER EJ GRISAR, DET ÄR FAN HARAM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palestinas flagga[love][love] [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmmmmmmh
bacon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisar har snälla ögon, bevarar dem för evigt i formalin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igårnatt (runt 4 typ) träffade jag två grisar när jag stod och väntade på bussen hem. De kom fram till mig och sa att de kände igen mig från Romano Trajo-ockupationen i Lund (en var befäl till en snut som slog mig). Sen sa de att de misstänkte att jag hade en pistol och så tog de med mig bort mot sin piketbuss. Där blev jag visiterad, leggad, utfrågad och hela paketet. De frågade var jag varit, varför jag var i Malmö (och ifall jag slängt min påstådda pistol någonstans). Sen började de snacka om att det nog var min mobiltelefon som sett ut som en pistol (jävla bullshit) och tillslut fick jag gå och åka med bussen.


   
SvaraCitera

FUCK AINA!!!!! ACAB!!!
FETT COOLT ATT HATA POLISEN!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunekune Grisar är sötast. Tycker det är taskigt mot grisar att jämföra dom med poliser blä [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min vän har en minigris, den kan sitta fint, gå fot och räcka vacker klöv[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grisar ska inte ha hår, det är läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste göra dig besviken och berätta att jag har bara träffat jättetrevliga poliser.[love]
Typ civilarna på somrarna, luv them!

Fast är jävligt irriterad kring 13-åringen som dog i Sthlms tunnelbanesystem nu... De gör fan inget alls.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poliser är jättesnälla, fick skjuts bara sådär förr i tiden sent på natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång hade vi två hemma hos oss. Jag tyckte det var jätteroligt, men jag verkade vara den enda [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick sitta i en polisbil och tuta med sirenerna när jag var liten. Cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

De kom fram till mig och sa att de kände igen mig

Thug life [cool]


   
SvaraCitera