Aviseringar
Rensa alla

Grizzly Man


Ämnesstartare

Amsle:

Får man se när de dödar honom?

Nej, det fanns en ljudinspelning på när en björn attackerar och typ äter honom och hans flickvän, men det ville inte hans morsa låta andra höra eller hur det låg till...

Woho:

Va, nej dog han? Orkade aldrig kolla på hela filmen.

Japp, han och hans tjej blev ätna.


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Japp, han och hans tjej blev ätna.

Trist[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Va, nej dog han? Orkade aldrig kolla på hela filmen.

Yes, pappa björn blev hungrig

Amsle:

Får man se när de dödar honom?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dokumentär eller fiktion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Trist

Tycker varken det är trist eller dåligt, om en björn är hungrig och människor inkräktar, tycker jag den har rätt att äta dem [ops]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

tycker jag den har rätt att äta dem

Jo, det var la inte direkt oväntat om man säger så, men fortfarande trist när människor dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Jo, det var la inte direkt oväntat om man säger så, men fortfarande trist när människor dör.

Tycker jag inte, det finns alldeles för mycket människor.
Det är bara tråkigt om någon man känner dör, är ganska likgiltig om någon dör och det inte påverkar mig alls [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantastisk film dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

fantastisk film dock

Haha ja.

isola:

Dokumentär eller fiktion?

Dokumentär om en förvirrad kille som bestämmer sig för att bo och leva bland grizzlybjörnar i alaska. Mycket rolig, du borde se.


   
SvaraCitera

Han menade ju väl, tyvärr så fattade han inte det dumma i att låta björnar vänja sig vid människor. Något måste han ju gjort rätt däremot, med tanke på att han levde i ett tält i björntätt område i 13 somrar utan skador. Han verkade vilja dö på det sättet, synd bara att flickvännen också skulle rycka med.

Han var lite knäpp överlag: ljög om sin bakgrund, paranoid, klarade inte av att se naturens grymhet, ville göra en legend av sig själv etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Dokumentär om en förvirrad kille som bestämmer sig för att bo och leva bland grizzlybjörnar i alaska. Mycket rolig, du borde se.

Stackarn [shake]
Borde väl ha kommit någon och hämtat honom, allt var ju dömt att misslyckas liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stackarn [shake]
Borde väl ha kommit någon och hämtat honom, allt var ju dömt att misslyckas liksom.

Killen va ganska envis och besatt, inte lätt att få bort en sån tok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borde väl ha kommit någon och hämtat honom, allt var ju dömt att misslyckas liksom.

Ingen kunde övertala honom om att han inte borde göra det, även fast det var farligt flög en av hans polare honom till samma ställe i början av sommaren, och hämtade honom i slutet.
Lite fail att de blev käkade så fort han tog med sin tjej [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Ingen kunde övertala honom om att han inte borde göra det, även fast det var farligt flög en av hans polare honom till samma ställe i början av sommaren, och hämtade honom i slutet.

Men han åkte tillbaka sen, och tog med sig sin tjej?

Rejmond D Röjter:

Lite fail att de blev käkade så fort han tog med sin tjej [ops]

Björnarna kände väl lukten av mensblod [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men han åkte tillbaka sen, och tog med sig sin tjej?

Han gjorde det själv i tolv somrar först har jag för mig, och på den trettonde tog han med tjejen, och de dog.

isola:

Björnarna kände väl lukten av mensblod

I guess [blush]


   
SvaraCitera