Aviseringar
Rensa alla

Grön-gul-röd party


Ämnesstartare

Ny tråd från Gasoline….

Ett grön-gul-röd party är ett party där alla som letar efter en person
att gosa med om kvällarna ska ha en grön lapp på sig, de som är singlar men
inte aktivt letar någon ska ha gul lapp och de som är upptagna eller absolut
inte vill ha någon ska ha röd lapp. Alternativt ska man ha kläder i rätt färg.
Man kan vara klädd i andra förger än de tre men ett plagg som syns tydligt ska
visa. Kan vara en schal eller en näsduk som sticker upp i en ficka. Om ni gick
på ett grön-gul-röd party, vad skulle ni då ha för färg? Och skulle ni vilja
gå? Eller har vart på?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nyckelparty låter mycket roligare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Nyckelparty låter mycket roligare

Det är du som har röstat singel och grönt!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Det är du som har röstat singel och grönt!

röstade blankt jöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: röstade blankt jöö

Nej erkänn nu! Nu börjar du bli rädd att Time ska stänga av dig. Håller du på och är för flirtig på UM stänger hon av dig vet du!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Nej erkänn nu! Nu börjar du bli rädd att Time ska stänga av dig. Håller du på och är för flirtig på UM stänger hon av dig vet du!

Sicken uppviglare du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Sicken uppviglare du är

Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tyvärr svårt att se mig gå på en sådan fest 🙁 men är i alla fall upptagen och röd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Har tyvärr svårt att se mig gå på en sådan fest 🙁 men är i alla fall upptagen och röd...

Varför inte take a walk on the wild side... Och trycka upptagen och grön. Livet blir mer spännande då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Varför inte take a walk on the wild side... Och trycka upptagen och grön. Livet blir mer spännande då.

Trivs med mitt monogama förhållande 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Trivs med mitt monogama förhållande 🙁

Tror du att Göran skulle bli arg om han fick höra att du gått på sådant här party och haft grön lapp (vi säger att han heter Göran, han kanske heter Petter eller ngt men...).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Trivs med mitt monogama förhållande 🙁

Säker på att du inte skulle lämna honom om du träffade en ny? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Tror du att Göran skulle bli arg om han fick höra att du gått på sådant här party och haft grön lapp (vi säger att han heter Göran, han kanske heter Petter eller ngt men...).

Vet inte, hade nog blivit besviken på mig och undrat varför jag gör så, det hade inte varit mig likt att göra något sådant 

Spotify:

Säker på att du inte skulle lämna honom om du träffade en ny? 

Vad har det med tråden att göra? Men om förhållandet hade börjat stinka hade jag gjort slut innan jag träffar någon ny, men ser inte ens varför jag ska tänka i de banor då jag trivs i mitt förhållande och inte vill träffa någon annan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Vet inte, hade nog blivit besviken på mig och undrat varför jag gör så, det hade inte varit mig likt att göra något sådant 

Vad har det med tråden att göra? Men om förhållandet hade börjat stinka hade jag gjort slut innan jag träffar någon ny, men ser inte ens varför jag ska tänka i de banor då jag trivs i mitt förhållande och inte vill träffa någon annan 

Vet ej bara en spontan tanke jag fick.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Vet inte, hade nog blivit besviken på mig och undrat varför jag gör så, det hade inte varit mig likt att göra något sådant

Tror du verkligen han hade blivit upprörd. Jag menar du hade ju inte brytt dig om han gick på sådant party med grönt.


   
SvaraCitera