Aviseringar
Rensa alla

Grooming eller what?


Ämnesstartare

För ett tag sedan började jag snacka med en kille, jag mötte honom på chatroulette. Han sa att han heter Jakob och att han är 19 år. Jag har ju sett honom i cam så jag vet att han ser ut som 19 och så men han säger att han inte har fb och hur troligt är det? Jag tror verkligen inte att han heter Jakob och så men det är inte bara det. Han frågar mycket om jag kan visa bröst och så vill han cama och visa k*ken. Han säger att jag är fin och så och det får mig att må bra. Men jag tror en gång att jag skickade bild i bara bh till honom som jag ångrar. Är detta grooming? Ska jag anmäla?


   
Citera
reben

hur gammal är du ? 

vad ska du anmäla?

klart han inte ger dig sin fb om du bara e random webcamluder :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
hur gammal är du ? 

vad ska du anmäla?

klart han inte ger dig sin fb om du bara e random webcamluder :S

Jag är 14. Att han vill att jag ska visa bröst. Varför svarar att random internetluder som du? Bitch please, thank you for you help.


   
SvaraCitera

Daaaaayuuum


   
SvaraCitera
reben

sweetgirl:

Jag är 14. Att han vill att jag ska visa bröst. Varför svarar att random internetluder som du? Bitch please, thank you for you help.

du säger att du inte tror han ljugit om sin ålder du har ingen aning om han heter jakob elr inte. du har frivilligt skickat bilder ser ingen anledning till anmälan :S:S kan lära dig va man gör med folk som vill ha bröstbilder


   
SvaraCitera

Gjort är gjort, tycker inte det behövs att kalla henne för random webcamluder då hon med all säkerhet ej mår så bra över vad hon gjort. 

Jag vet inte vad du ska göra, kanske börja med att sluta kontakta killen? Lycka till vännen 


   
SvaraCitera
reben

sicilianmind: Gjort är gjort, tycker inte det behövs att kalla henne för random webcamluder då hon med all säkerhet ej mår så bra över vad hon gjort.

hon kan ju omöjligt va seriös =)

om inte annat så kan man inte gå omkring o göra saker man ångrar o sen börja anmäla efter de =)


   
SvaraCitera

sweetgirl:
Är detta grooming? Ska jag anmäla?

När jag var i din ålder (fyra år sen, men ändå) skickade jag också halvnakna bilder till killar m.m. för att få bekräftelse, men klassar det inte som grooming riktigt.. Däremot träffade jag en 10 år äldre kille från nätet och hade ofrivilligt samlag med honom, vilket jag för inte så länge sedan insett var grooming. Kan även tillägga att han ljög om sitt namn. Gör inte ett sådant misstag. Mitt råd är att sluta kontakta honom. Uppenbarligen är han bara i ett stort behov av sex eftersom han söker tillfredsställelse på nätet.


   
SvaraCitera

Har inte facebook, det är fullständigt normalt.


   
SvaraCitera

snacka inte med idiotkillar som bara vill ha din kropp. de ska inte få någonting.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Har inte facebook, det är fullständigt normalt.


   
SvaraCitera

Killen kan dock vara ett arsel för det


   
SvaraCitera
reben

dazed:
Killen kan dock vara ett arsel för det

men det är inte olagliggt jävlar va många jag kan anmäla annars Skeptisk


   
SvaraCitera

reben:

men det är inte olagliggt jävlar va många jag kan anmäla annars Skeptisk

Sant


   
SvaraCitera

reben:

men det är inte olagliggt jävlar va många jag kan anmäla annars Skeptisk

grooming är väl ett brott numera?


   
SvaraCitera