Aviseringar
Rensa alla

Grovhångel med nära vän- vad händer sen?


Ämnesstartare

Yes, alltså; säg att du "råkar" (låter lite som att skylla ifrån sig, därav "") hångla, nästan ha sex med, en nära kill-/tjejkompis på fyllan (men ni var ändå inte tokfulla).
Ni går dessutom i samma klass. Ingen av er har närmat varann på detta sätt förut men från den andras sida har det ibland kommit kommentarer som skulle kunna vara vänskapliga, men gränsar på flörtiga, if u know what I mean.
Vad händer sedan? Vad skulle ni göra?
(T.ex. ta initiativ och prata med personen så fort som möjligt efteråt, vänta och känna efter hur stämningen är mellan er, låtsas som ingenting etc etc. )

Jaa det här är ett helt hypotetiskt exempel![cute]


   
Citera

Beror på vad jag skulle känt för denne person.


   
SvaraCitera

Stellaluna:

Grovhångel med nära vän- vad händer sen?

Har gjort.
Vi blev tsmns fastän ja inte vill..
Var kvar i 1.5 får personens skull..
Nue personen beroende av mig.. Och jag kan inte ta mig ur.. Fast jag känner ett stark person av denne också problemet är dock att ja inte kan bli kär..

Resultat:
Rekommenderar inte förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror på vad jag skulle känt för denne person.

ni är kompisar och du har inte tidigare reflekterat över att ni skulle vara nått annat, men detta väcker tanken att ni hypotetiskt sett kanske skulle funka ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Nue personen beroende av mig.. Och jag kan inte ta mig ur.. Fast jag känner ett stark person av denne också problemet är dock att ja inte kan bli kär..

ouch. Du skrämde mig nu haha[chocked]


   
SvaraCitera

Stellaluna:

ouch. Du skrämde mig nu haha

I'm sry 🙁
Men lycka till iaf :)!


   
SvaraCitera

Stellaluna:

ni är kompisar och du har inte tidigare reflekterat över att ni skulle vara nått annat, men detta väcker tanken att ni hypotetiskt sett kanske skulle funka ihop.

skulle pratat med honom och kolla hur han tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

I'm sry 🙁

haha nej men jag bad ju om råd och ditt råd var tydligt 😉

detberorpå:

Men lycka till iaf :)!

tacktack![smile]


   
SvaraCitera

Stellaluna:

Vad händer sedan? Vad skulle ni göra?

Fråga chans ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

skulle pratat med honom och kolla hur han tänkte.

mm det känns rätt logiskt. men fruktansvärt pinsamt när man ignorerat att det överhuvudtaget hänt ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Fråga chans ;/

Mja tänk när det va så lätt[cute]


   
SvaraCitera

Stellaluna:

haha nej men jag bad ju om råd och ditt råd var tydligt 😉

🙂 tack


   
SvaraCitera

Stellaluna:

mm det känns rätt logiskt. men fruktansvärt pinsamt när man ignorerat att det överhuvudtaget hänt ett tag.

Med nära kompisar blir saker sällan pinsamt


   
SvaraCitera

Sen knullar man som kaniner och gör om det igen, och igen, och igen, och igen osv osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med nära kompisar blir saker sällan pinsamt

hmm... jag antar att du inte nästan haft sex med någon av dina nära kompisar. Men du har ju rätt, generellt sett. Grovhångel med en nära vän måste nog dock hamna på pinsamt-listan, för min del iaf [blush]


   
SvaraCitera