Aviseringar
Rensa alla

Growla fast jag har lite rethosta? .__.


Ämnesstartare

Ska ha spelning om 15 dagar och behöver träna på mina texter och så.. Men jag har fått hosta .__. jag är inte hes eller så men rethosta lite då och då. Tror ni jag kan fortsätta träna på att growla eller bör jag vänta tills det försvunnit?
Har haft hostan nu i 4dagar .__. Eller det kanske blir väre om jag sjunger och growlar?
HJälp! [cry][love]


   
Citera

HAHAHAHA

förlåt [blush]


   
SvaraCitera

Helt idiotförstörd röst är snyggt, gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Helt idiotförstörd röst är snyggt, gör det.

om du growlar fel, JA. då krashar du juh rösten -.-

Wanko:

HAHAHAHA

ahemn.. taskiigt.. behöver seröst hjölp fan [sad]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

om du growlar fel, JA. då krashar du juh rösten -.-

Precis! [y]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

ahemn.. taskiigt.. behöver seröst hjölp fan

Förlåt. Men asså.. heeh [cute]


   
SvaraCitera
Papper

Jag tycker att du ska growla tyst om du är tvungen att growla men det är nog bäst att låta bli helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bäst att låta bli när du har ont i halsen. Det skadar dig dock inte lika mycket att growla vanligt som att sjunga "svagt" (och därmed med halsen). Growla bara INTE tyst! Du kan testa att öva texterna "i huvudet".


   
SvaraCitera

Du suger säkert ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Precis!

Men jag growlar inte med halsen och stämbanden 😛 å jag growlar rätt 🙂

Papper:

Jag tycker att du ska growla tyst om du är tvungen att growla men det är nog bäst att låta bli helt.

Hmm. Var å spela med bandet igår ialafall xD och det gick svin bra.. haha lite hosta efter. men jag tror faktiskt att det kanske inte gör något xD

Tant Brun:

Det är bäst att låta bli när du har ont i halsen. Det skadar dig dock inte lika mycket att growla vanligt som att sjunga "svagt" (och därmed med halsen). Growla bara INTE tyst! Du kan testa att öva texterna "i huvudet".

Jag har inte ont i halsen. jag har bara lite hosta lite då och då. Dessutom är det svårt att growla tyst .__.

Raubtier:

Du suger säkert ändå.

Kanske inte din typ av musik bara 🙂 amatöör


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

Men jag growlar inte med halsen och stämbanden 😛 å jag growlar rätt 🙂

Men börja röka, dricka som en idiot och growla när du har ont i halsen så ska du se att det går över.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

å jag growlar rätt

Hur growlar man rätt? 😛


   
SvaraCitera

Tjejer ska inte growla [cry]


   
SvaraCitera

Tjejer ska inte growla håller med Budo! MEn om du nu skall growla så gör de till halsen sprängs.


   
SvaraCitera