Aviseringar
Rensa alla

Grundlurade alla


Ämnesstartare

Hade problem med en tjej i 7:an som va på mig hela tiden, varje dag sa hon massa skit till mig och jävlades. 
Så en dag klappade jag till henne redigt i ryggen när vi va ensamma i ett rum efter att hon kommenterat min läggning.Hon satte sig ner och blev skiträdd men innan jag gick ur rummet så kollade jag upp snett i taket, tog tag i ena örsnibben och stoppade tummen i munnen och dansade runt i rummet och hon bara stirrade. 
Men jag fick aldrig någon utskällning gissa vad?
När hon sen gick till läraren och berättade så hade de svårt att tro henne för dels hade hon muckat med folk i skolan och vem skulle tro att skolans prestigeelev skulle dra i örat och ha tummen i munnen och samtidigt dansa helt galet? 😀


   
Citera
Ämnesstartare

okej, vad häftigt. coolt, känns det bra?

a) det första jag vill gratulera är det enormt coola att i egenskap av man slå andra människor. jag beundrar den mängd testosteron du måste besitta för att våga ta till den metoden. antar att du har en stor balle också? hårig röv?

b) nu när vi kommer till nästa punkt blir det tyvärr manlighetsavdrag. en man står alltid för vad han har gjort och tar straffet. du, min manlige kollega, har totalt misslyckats med den plikten.

c)..och då hade vi inte ens kommit till sista punkten. dansandet..ja, vad kan man säga? häftigt. Trött


   
SvaraCitera