Aviseringar
Rensa alla

Grupponani och mötesplatser på internet


Ämnesstartare

jag har tyckt att grupponani verkar väldigt spännande ett tag nu, men vet inte riktigt hur jag ska komma igång. jag behöver tips på hemsidor för personer som är sugna, eftersom min egen kompiskrets är för liten och för pryd för att det ska kunna gå vägen [sad]. jag bryr mig inte hur många det är som gör det eller vilka kön som är involverade, behöver bara som sagt tips på mötesplatser på internet. tack på förhand :).


   
Citera

På internet kommer du antagligen bara hitta en massa gubbar som låtsas vara yngre för att få se din pojksnopp. [sad]


   
SvaraCitera

Tycker att du ska fråga dina vänner ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tycker att du ska fråga dina vänner ändå.

ska nog faktiskt prova, och om det går åt pipan så får jag väl vänta tills jag blir myndig och sedan kolla runt på sidor, för vad jag har märkt så är alla sidor för sexuella aktiviteter 18+, även dom svenska.


   
SvaraCitera

kom hem till mig vi har grupponani varje torsdag[blush] du får komma om du tar med kakor[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

kom hem till mig vi har grupponani varje torsdagkväll[blush] du får komma om du tar med kakor[blush]

men sluta, det kommer komma en massa gubbar och antasta lilla dig [cry]


   
SvaraCitera

isola:

men sluta, det kommer komma en massa gubbar och antasta lilla dig [cry]

du säger det som om det vore något dåligt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visste väl att det skulle bli oseriöst i denna tråd också, som med de flesta på denna sidan alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig hört om detta... Men verkar vara intressant [blush] Hoppas du inte trollar nu [cute]


   
SvaraCitera

Usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lellepuff:

Hoppas du inte trollar nu [cute]

jag trollar inte. dock så verkar det som att när någon föreslåt någon sexuell aktivitet både på internet eller i verkligheten så kan de inte tas seriöst. aja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ganska nice att dra en grupprunk. Eller bara dra en tralla med en polare. Inget bögsnack eller sådant nu, det bara är det. Lite spännande, nytt, annorlunda. Ja, nice.

Mitt bästa tips till att få igång det hela är att föreslå att dra igång någon nice p-rulle då ni chillar. Sedan mitt i allt, beklaga dig över hur hård du är och undra om ni fan inte kan dra en runk. Typ. 😛

GL HF!


   
SvaraCitera

Via ett fyrkantigt fönster och ett tangentbord så finns de tillräckligt med idiotiska människor som vill dig illa. Oftast på dom flesta hemsidor så kan man vara anonym. Vilket gör att chansen att råka illa ut ökar. Jag avråder dig från detta men du avgör själv.


   
SvaraCitera

förstår inte varför man ska onanera med andra människor..? då kan man väl lika gärna ha sex med dem, det är bra mycket trevligare

Dold text: om man nu inte onanerar med äckliga människor.. varför man nu skulle vilja göra det...


   
SvaraCitera

är väl bara att köra en "runkbulle", bara bögar eller såna med små snoppar som säger nej till det


   
SvaraCitera