Aviseringar
Rensa alla

GRYMMA spellistor till Spotify (t.ex. P3 Tracks)


dazed_and_confused:

Musik är i mitt tycke nåt vackert och bra som inte bör avbrytas med reklam där Basshunter figurerar,,,

Spotify var ett sätt för (musik)branschen att få in ett finger eller en fot i den legala branschen. Istället för att kanske tanka ned en stor torrent på kanske 15 - 20 CD skivor o 10GB som man senare blir besviken på så går jag ofta in o provlyssnar på Spotify.

Man om du jämför den digitala musiken oavsett om den ligger på nätet eller på köpt CD skiva med den äkta musiken som ligger på VINYL så håller jag fullständigt med dig! [smile]

Själv är jag vinylälskare! I [love] VINYL!


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

VINYL!

[love][cheers]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

[love][cheers]

Ännu mer glädjande är det att det aldrig någon pressats så mycket vinyl som i år sedan de slutade pressa i slutet av 1970-talet. Stog en stor artikel i senaste nummret av Ljud & Bild.

Farsan bodde i Kalifornien i slutet av 70-talet när han var ung o vild o när han flyttade hem till Sverige så hade han med sig drygt 250 kg vinyl... drygt 1.000 LP o 12" singlar... som han hade köpt i samband med att de sålde ut all vinyl o CDn introducerades. Priserna låg mellan $0.99 - $2.99 o då stod dollarn i 4 kr. Mängder med skithäftiga bildvinyler. [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

känns fan som en dubbeltråd


   
SvaraCitera

Men jippy, lyssna på radiotjafs fast du inte behöver.

Fail 😛


   
SvaraCitera

http://open.spotify.com/user/birro123/playlist/0KiCwS77o98HlwT4dGga30 Musik för män! Allt från Ozzy till peterjöback [bigsmile]


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Mängder med skithäftiga bildvinyler. [smile]

Good for you. [mad]

Birro:

Musik för män!

Birro:

peterjöback

[confused]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

[confused]

Ironi. Men schysst lista annars va?[wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Var får man p3 tracks listan? orkar inte gå in på sr.se/p3 atm så någon länka mig!


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Var får man p3 tracks listan? orkar inte gå in på sr.se/p3 atm så någon länka mig!

http://open.spotify.com/user/p3-tracks/playlist/3OszeeW6ZQptZ2YDu8Skpo

spotify:user:p3-tracks:playlist:3OszeeW6ZQptZ2YDu8Skpo


   
SvaraCitera