Aviseringar
Rensa alla

Grymt kär men samtidigt feg!!!


Är hon intresserad av tjejer då?


   
SvaraCitera

anonym200:

Allt känns så fruktansvärt messed up[cry]!!!

Smek hennes bröst i omklädningsrummet efter gympan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Är hon intresserad av tjejer då?

Jag vet inte det. hon är inte ihop med någon kille, har egentligen inte vart det heller om jag fattar det rätt, hon är oskyld(som jag) och jag vet att hon tycker att homosexuella är helt okej, hon tycker att det är vackert att alla kan hitta någon...
Hon har många nära vänner närmare än vad hon är med mig men det är ändå mig hon är väldigt intim med. Putatr på mig i korridoren, är alltid närgången på gympan(även då man inte får ha närkontakt)... jag vet inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Smek hennes bröst i omklädningsrummet efter gympan

lär nog aldrig hända, men jag drömde en dröm om det en gång faktiskt...


   
SvaraCitera

anonym200:

Puttar på mig i korridoren

Skrattar. Nåja, lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Skrattar. Nåja, lycka till.

vaddå skrattar, jag vet att stavning inte alltid är min grej inte ordval heller kanske, "knuffar" kanske skulle vara ett bättre ord... men tack så mycket[smile]


   
SvaraCitera

Säg att du är lite förvirrad över dina känslor och att du tyyp har lite känslor för henne osv osv, och se hur hon reagerar. Har du tur blir det "gumman vad söt du är [love]".


   
SvaraCitera

Det gjorde en kompis till mig iaf, och det fungerade tydligen bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Säg att du är lite förvirrad över dina känslor och att du tyyp har lite känslor för henne

tänkte säga det, försöka få fram det på något sätt i alla fall...

Pickaboo:

"gumman vad söt du är ".

hoppas att det kan bli så, tror att hon skulle kunn säga något sådant, men jag är ändå rädd, vi kommer ju fortfarande se varandra i skolan varje dag vilket jag verkligen njuter av men frågan är om hon kommer göra det...


   
SvaraCitera

anonym200:

tänkte säga det, försöka få fram det på något sätt i alla fall...

Inte mejl, sms, brev eller budbärare. Säg det när ni är med varandra, vad är det värsta som kan hända? Det låter inte som nån person som skulle ta det helt fel och sedan vara stel som en pinne varje gång ni träffas. Kör på bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Inte mejl, sms, brev eller budbärare. Säg det när ni är med varandra, vad är det värsta som kan hända?

du har nog rätt, det svåra är nog att få vara ensam med henne, fast i och för sig så pratade vi om att se på film någon dag tillsammans...


   
SvaraCitera

anonym200:

lär nog aldrig hända, men jag drömde en dröm om det en gång faktiskt...

En sann dröm, du kan ju bara busa lite med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det känns som om jag aldrig kommer kunna se henne i ögonen sen, tycker att det är jobbigt redan nu då det känns som om hon kan se rakt igenom mig...


   
SvaraCitera
smisk

Testa två år, så kan du klaga sen. Gogogo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

En sann dröm, du kan ju bara busa lite med henne.

en mycket intressant dröm var det, tänk om man kunde drömma så oftare[blush]
hon är allt bra underbar...


   
SvaraCitera