Aviseringar
Rensa alla

GTA 5


Ämnesstartare

Trailer släppt

http://www.rockstargames.com/


   
Citera
Ämnesetiketter
zIGGE

vad är gta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OJ vilken skillnad! Själv har jag spelat GTA2 under alla dessa år [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha redan [blush]


   
SvaraCitera

Ser bra ut.


   
SvaraCitera

Åhh vad jag längtat tillbaks till San Andreas!


   
SvaraCitera

nubbie:

OJ vilken skillnad! Själv har jag spelat GTA2 under alla dessa år

And remember, respect is everything!

GTA II


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phenomenalt:

And remember, respect is everything!

Ååååh, det är ett så underbart spel [love]


   
SvaraCitera

nubbie:

Ååååh, det är ett så underbart spel

Var så länge sedan jag spelade det! Vore en riktigt nostalgitripp att få spela't igen faktiskt.
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En grej som stör mig är att det känns som att majoriteten av alla nya spel som skapas, inklusive detta, ser ut som The Sims 3. Gillar San Andreas-stilen mycket bättre, med lite dassigare färger och inte så jävla blankt.

Men ja, ser fram emot att få spela detta, San Andreas är ett av mina favoritspel någonsin så detta faller sig ju naturligt att jag skall testa. Karaktären som pratar låter dock rätt tråkig, föredrar CJs lättsamma kommentarer och hans något stereotypa beteende. Tror också att det kommer bli jobbigt bilstyre som i IV, önskar på mer likt San Andreas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.grandtheftwiki.com/Grand_Theft_Auto_V#cite_note-0:

Official Information about GTA V

These two sources provide the only known information about the game:

The game is set in modern-day Los Santos (based on Los Angeles) and surrounding countryside in the state of San Andreas.
The cities of San Fierro or Las Venturas (the other cities in San Andreas) are NOT included in GTA V.
Los Santos and the surrounding areas have been completely remade; it is not a copy of the map from GTA San Andreas.
Named locations include: Vinewood, Little Seoul, Los Puerta Freeway, Vespucci Beach, Downtown, Del Perro Freeway, East Los Santos and Los Santos Bay.
GTA V will include: female police officers, dogs, planes, airships/blimps, trucks, jet-skis, mountainous countryside, convertible cars, mines and wind turbines.
The city and surrounding areas appear to be thick with smog during late evening time.
Many vehicles have returned from GTA IV, with some being redesigned, and many new ones have been created.
The U.S. Interstate will be featured in the game, making it one of the few things not to be parodied and have its real-life form in a GTA game. This does not confirm that San Fierro, Las Venturas or any new cities will be in the game.

Hoppas så in i helvete det finns fallskärmar i detta spel likt San Andreas då man kunde göra roliga stunts! [y]


   
SvaraCitera

Kanske blir ett nytt Vice City?


   
SvaraCitera

genus:

Tror också att det kommer bli jobbigt bilstyre som i IV, önskar på mer likt San Andreas.

Ja det finns väl risk för det. Tror dock det kommer vara betydligt enklare att ha kul på de öppna vägarna i detta spel än vad det är att försöka ta sig fram i Liberty City. I IV undvek man ju att köra bil bara för det var så förbannat trångt och jävligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

I IV undvek man ju att köra bil bara för det var så förbannat trångt och jävligt.

Haha ja precis, och så svajigt och konstigt och jävligt och usch. Älskar snabbheten man kan nå dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker bara på GTA4 när jag ser det. Hoppas de kommer med en hel del nyheter till 5.an förutom en ny huvudperson.


   
SvaraCitera