Aviseringar
Rensa alla

GTA 5 HJÄLP


Ämnesstartare

Tjenare!

På GTA 5 så kan man ju köpa Aktier med BAWSAQ och LCN. Alla använder BAWSAQ så nu när jag har börjat med det så funkar det inte alltså jag kan komma in på BAWSAQ men när jag köper aktierna så stannar dom helt på 0 den går varken upp eller ner oavsett hur länge jag spelar någon som vet vad jag ska göra? OBS! LCN fungerar där går den upp och ner men inte på BAWSAQ


   
Citera
Kudhos

Knasig bugg om det är en.. Många av aktierna i spelet påverkas av spelets handling. Du kanske köpt fel aktier helt enkelt? Det finns många guider på internet om vilka aktier du borde köpa, och när i spelet för att få in mest pengar.


   
SvaraCitera

Gå på känsla. Jag fattade inte ett skit av vad jag gjorde utan agerade bara impulsivt och gick plus och fick nåt achievment vars namn jag glömt.


   
SvaraCitera

investerade bara i samband med lester-uppdragen, d funkade ju..... Hoppas d släpper den möjligheten i online när heists kommer.. NÄR FAN KOMMER D ENS?!

 


   
SvaraCitera

Sitter ba o väntar på att det skall släppas till next gen


   
SvaraCitera

Man måste väl vara online för att ballsack ska funka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad kan jag göra? orkar inte köra om spelet


   
SvaraCitera

Tonicoo:
Vad kan jag göra? orkar inte köra om spelet

Kör online.

Tickstart:
Man måste väl vara online för att ballsack ska funka

Aktier har ej kommit till onlinedelen än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kör online.

Aktier har ej kommit till onlinedelen än.

Men online är inte så roligt jag måste göra uppdrag för att få pengar osv 


   
SvaraCitera

Tonicoo:

Men online är inte så roligt jag måste göra uppdrag för att få pengar osv 

Haha d som är kul jue, att man måste jobba lite för pengarna 😉 köp såna där pengarpackages dårå för irlpengar latmaskkkk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Haha d som är kul jue, att man måste jobba lite för pengarna 😉 köp såna där pengarpackages dårå för irlpengar latmaskkkk

hahahaha nej asså jag vet att det är kul men om man bara tjänar 6000 och bilarna kostar ungefär 900 000+ så är det ju jobbigt


   
SvaraCitera

Kör rooftop rumble på hard med ngn som e level 75+, man får mkt 4k+ rp o levlar snabbt samt 18750 i cash varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kör rooftop rumble på hard med ngn som e level 75+, man får mkt 4k+ rp o levlar snabbt samt 18750 i cash varje gång.

Vart ligger den på missions eller dom har gjort om sen sist så vart ligger den då


   
SvaraCitera

Tonicoo:

Vart ligger den på missions eller dom har gjort om sen sist så vart ligger den då

typ online>missions>host mission>rockstar created>rooftop rumble 
men bara de i level 75 lr högre kan se den där där osv! 


   
SvaraCitera

är sj i level 73, tagit en jävla tid hit tkr jag, kört ett par gånger i veckan sedan releasen i höstas :p


   
SvaraCitera