Aviseringar
Rensa alla

gta san andreas hur har man sex?


apan28
Ämnesstartare

hur har man sex i gta san andreas[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

Lol.


   
SvaraCitera

Hur har man inte sex i GTA San Andreas!? [tard]


   
SvaraCitera
apan28
Ämnesstartare

hur gör man??


   
SvaraCitera

Ta upp en hora och åk till nåt avskilt ställe (ie typ 20 meter från närmsta fotgängare)
Brukar ej sexa så mycket (i gta sa [wink]) men kör man upp på en bit gräs har jag märkt att man nästan alltid blir laid (detta gäller även i gta sa)


   
SvaraCitera

Tickstart:

Brukar ej sexa så mycket (i gta sa [wink])

Dagens.


   
SvaraCitera

Jaha men lols du menar den där sexpatchen eller vad det är.. palla det [blush]


   
SvaraCitera
apan28
Ämnesstartare

Tickstart:

Ta upp en hora och åk till nåt avskilt ställe (ie typ 20 meter från närmsta fotgängare)
Brukar ej sexa så mycket (i gta sa [wink]) men kör man upp på en bit gräs har jag märkt att man nästan alltid blir laid (detta gäller även i gta sa)

hur tar man upp en hora?


   
SvaraCitera

apan28:

hur tar man upp en hora?

Jag brukar ha en turkosrandig rock/jacka och nån cool mössa ayyyytt
ser pimp ut då

i tvspelet snor man nån lagom fin bil och pullar up nex'to a ho, och har du tur så går de mot dej och då kan du välja om du vill ligga elelr ej med styrkorset har jag för mej.


   
SvaraCitera

Vet bara hur man gör i vice city.


   
SvaraCitera

Om du istället menar hur man har sex med de "flickvänner" man skaffar så måste man dejta dem lite först typ och sen kan man fråga dem när man lämnar av dem vid deras hem. Eller så frågar dem en, kommer inte ihåg.
Det är så klart inget speciellt som man får se eller höra, det är ju så moraliskt förkastligt att visa sexuellt innehåll i tv-spel o.dyl. [rolleyes]


   
SvaraCitera

gäller att hitta din mamma i spelet, hon är ett säkert ligg[wink]


   
SvaraCitera

aha, när man inte får sexa irl gör man det på spel istället... [y]


   
SvaraCitera

Spelet har nå inbyggt sexminispel du låser upp med hot coffee-patchen. inte så givande dock, du pepprar bara på en knappjävel för att få gubben att jucka.


   
SvaraCitera

tack för alla svar, har också alltid undrat detta


   
SvaraCitera