Aviseringar
Rensa alla

Gta 6


Ämnesstartare

Här snackar vi om rykten om gta 6 va vi vill ha och va ni vet osv 


   
Citera
Ämnesetiketter

tf, varför vill du ha gta 6 tho?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill att man kan förstöra grejer hus osv med rpg elr nått vill kunna köra tåg som i san andreas fett kul när dom krashar vill kunna bränna ner grejer modda bilarna mer
vet iaf att d ska va flera städer i 6an alla gammla och en ny 


   
SvaraCitera

du fattar vilken dator man måste ha för att allt det där ska funka? ända spelet jag kan tänka på med hus som går o spränga o skit är battlefield, men om det skulle finnas så skulle de behöva uppdatera servrarna hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarrås:
du fattar vilken dator man måste ha för att allt det där ska funka? ända spelet jag kan tänka på med hus som går o spränga o skit är battlefield, men om det skulle finnas så skulle de behöva uppdatera servrarna hela tiden

Ett xbox one skulle nog palla 


   
SvaraCitera

Loco99:

Ett xbox one skulle nog palla 

ett xbox skulle nog inte klara av allt sånt skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarrås:
tf, varför vill du ha gta 6 tho?

vem vill inte ha äta 6 för liksom 😛


   
SvaraCitera

Att kunna gå in i mer än 20 hus hade ju varit något. Dem har ju iallafall gjort framsteg sedan vice city och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh det behövs inget nytt GTA, ändå inget som kan slå San Andreas 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det beräknas komma ett GTA 6 typ 2020 eller 2022. Tror inte de kommer göra så man kan spränga byggnader eftersom det är svårt att bygga en realistisk story runt det. Känns också orealistiskt att om man spränger en byggnad, den måste ju på nåt sätt "respawna" också. 

Det enda jag hoppas på är att de gör ett bättre GTA: Online, där de inte förstör spelet med för dyra föremål. 


   
SvaraCitera

FiveM vettu


   
SvaraCitera