Aviseringar
Rensa alla

Gta 6


Ämnesstartare

handendärnissen:

venne men ja prova o spela iv efter ja vant mig med gta 5 o de va seriöst som i slow motion, sen så känns inte de spelet klart utan att dom släppt de bara, dock ok spel att modda att bilarna går fort

konsolporten till pc minns jag var sämst vid release iaf. De mest kraftfulla grafikkorten åstadkom lika låg fps som de andra, 8800GT etc 

Var i princip omöjligt att få ett flyt över 50 fps. 


   
SvaraCitera

S3ON:

konsolporten till pc minns jag var sämst vid release iaf. De mest kraftfulla grafikkorten åstadkom lika låg fps som de andra, 8800GT etc 

Var i princip omöjligt att få ett flyt över 50 fps. 

spelar inte på dator så vet inget av dedär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

spelar inte på dator så vet inget av dedär

Det säger ju sig självt.. Konsolerna är låsta på 30 fps i alla spel... Är väl först sedan PS4 & XBONE lanserades några spel har en frame rate på 60 fps... :$ Och dessutom var gta iv kasst optimerat överlag, frame raten på PS3an snittade nog på 15-20, minns att det laggade rejält när det hände mkt samtidigt 😛


   
SvaraCitera

S3ON:

Det säger ju sig självt.. Konsolerna är låsta på 30 fps i alla spel... Är väl först sedan PS4 & XBONE lanserades några spel har en frame rate på 60 fps... :$ Och dessutom var gta iv kasst optimerat överlag, frame raten på PS3an snittade nog på 15-20, minns att det laggade rejält när det hände mkt samtidigt 😛

data snack lägger ja inte energi på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

data snack lägger ja inte energi på

Iägg lite energi på skriftspråket istället!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Iägg lite energi på skriftspråket istället!!

Kom från rätt käft.Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Kom från rätt käft.Rullar ögonen

det finns ingen rätt käft, kritiken kom från käft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det finns ingen rätt käft, kritiken kom från käft. 

Glad


   
SvaraCitera

S3ON:

Iägg lite energi på skriftspråket istället!!

om du inte fattar va som står så va ju de tråkigt


   
SvaraCitera