Aviseringar
Rensa alla

Gud kommer döda er vid undergången


Ämnesstartare

Jag kan inte förstå hur människor kan vara så dumma i huvudet att de inte tror på Gud.
Jag kommer skratta åt er självgoda slösare som spelar X-box medan era själar ruttnar.

Ni kommer krossas av monster:
"Det hade tio horn och sju huvuden och på sina horn tio kronor och på sina huvuden hädiska namn.
Odjuret jag såg liknade en leopard, och dess fötter var som en björns och dess gap som gapet på ett lejon."
(Upp 13:1-2)

Läs själva om ni inte tror mig!
Man ska älska sin Gud, men också frukta Honom. Jag har insett detta, men ni gör inte det. Frukta Honom! Han kommer förbanna er alla, men om ni tar Honom till er kommer Han att ge er syndernas förlåtelser och ni kommer till paradiset.

"Och de sjöngo inför tronen och inför de fyra väsendena och de äldste vad som tycktes vara en ny sång; och ingen kunde lära sig den sången, utom de ett hundra fyrtiofyra tusen som voro friköpta ifrån jorden."
(Upp 14:3)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Så.. förlåt mig då. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det är syndigt att spela Xbox?

PS3 då?? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Jag kommer skratta åt er självgoda slösare som spelar X-box medan era själar ruttnar.

Trodde det var ganska obvious att vi satt framför um hela dagarna, men visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När blir det av då? mmm ganska häftigt ändå [confused]


   
SvaraCitera

På tallrik ätes efterrätt, men om man tänker efter rätt, en skog som talrik är på tallar, man även tallrik kallar!


   
SvaraCitera
leafar

Jolter:

Jag kan inte förstå hur människor kan vara så dumma i huvudet att de inte tror på Gud.

Vi har hjärnor och använder dem.

Jolter:

Jag kommer skratta åt er självgoda slösare som spelar X-box medan era själar ruttnar.

Mycket ödmjukt och kristet av dig.[cheers]

Jolter:

Ni kommer krossas av monster:

Jag anar troll i mossen men skit samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj vad läskigt jag måste ändra min livsstil dirr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

PS3 då

Det är handlingen som är det viktiga. Att bara hänge sig åt sig själv och inte ägna sin tid åt andra människor och till Gud är mot Hans vilja.

Bolly:

När blir det av då? mmm ganska häftigt ändå

Det kan hända när som helst. Endast 140 000 kommer att fara till Hans himmelrike. Resten kommer att få vara kvar på den utbrända Jorden. Se på all miljöförstörelse idag, det kommer att hända snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oj vad läskigt jag måste ändra min livsstil dirr

Gör det! Du har säkert en bibel någonstans, börja med att läsa om Job och gå därefter över till evangelierna - det är en perfekt början för att förstå Hans budskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud känner mig, han skulle aldrig göra något ont mot mig. Inte ens om jag skulle mörda, vetu vrf? Nej, det vet du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Gör det! Du har säkert en bibel någonstans, börja med att läsa om Job och gå därefter över till evangelierna - det är en perfekt början för att förstå Hans budskap.

hade en bibel förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Det är handlingen som är det viktiga. Att bara hänge sig åt sig själv och inte ägna sin tid åt andra människor och till Gud är mot Hans vilja.

Meh, jag ägnar min tid med/åt andra människor när jag spelar online! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar att du pekar ut en grupp människor helt random och bestämmer "Dom ska dö." mycket fint är det. [love]


   
SvaraCitera