Aviseringar
Rensa alla

Gud vad jag inte vill bo själv


Ämnesstartare

Det blir så jävla långtråkigt. Har ju sökt inneboende ett tag nu, men är fan inte lätt att hitta någon annan hippie som dessutom har pengar nog att flytta hemifrån. Bjuder hem folk så ofta som möjligt, men vad ska man göra för att få umgänge?

Husdjur är inget alternativ då jag inte känner att jag kan ta ett sånt ansvar. Barn skulle funka, men är vegetarian så vet inte vad jag ska använda dem till när de krockat med gräsklipparen.


   
Citera
Ämnesstartare

Stringburka:

men är vegetarian så vet inte vad jag ska använda dem till när de krockat med gräsklipparen.

HAHAHAHA!

Övervägt låtsasvänner? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpa en thailändska?
Då menar jag en fru och inte prostituerad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bor du i GBG stringburka för isåfall har jag ett snällt veggo som kanske kan vara intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är mycket lycklig över att ha 1 fin pojkvän så att jag slipper bo ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag tänker efter var mitt uttalande gällande barn felaktigt. Äter ju faktiskt friganskt kött, och ett barn som krockat med en gräsklippare är ju tämligen skräpig. Alltså torde det vara ätbart utan att rucka på mina principer.

Någon som vill bära mitt barn?

sötnos:

Övervägt låtsasvänner? [cute]

Alla jag känner som skaffat låtsasvänner har slutat på psyket för att bli av med sina låtsasvänner 🙁
Känner att jag fått nog av icke-existerande personer i mitt liv.

Myksa:

Då menar jag en fru och inte prostituerad...

[confused] Kvinna som kvinna, vi behöver inte diskutera lingvistik här.

Inte Gugge:

Är mycket lycklig över att ha 1 fin pojkvän så att jag slipper bo ensam.

Är avundsjuk
Fast vill inte ha pojkvän. Axel duger fint för den nivån av manlig kärlek jag söker.

kosjka:

bor du i GBG stringburka för isåfall har jag ett snällt veggo som kanske kan vara intresserad.

yay! och alla gbgare är välkomna hem till mig på middag :$ iaf de som inte är fascister.


   
SvaraCitera

Var i Göteborg bor du? [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag har en vän som är filatelist, vänstertrafiksförespråkare samt väldigt vänster i övrigt, som eventuellt kan vara intresserad.


   
SvaraCitera

Jag kan tyvärr inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli inneboende hos dig om jag hade möjlighet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Var i Göteborg bor du? [cute]

Lite utanför, typ en halvtimma med buss. Åt gråbohållet.

Ögon i en plåthink:

Jag har en vän som är filatelist, vänstertrafiksförespråkare samt väldigt vänster i övrigt, som eventuellt kan vara intresserad.

Oj, låter lite läskigt. Filatelister tenderar att vara läskiga. Har bara träffat två, men båda hade rakad skalle, skägg och hade någon slags konstig vänster-nihilism jag aldrig riktigt begrep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Alla jag känner som skaffat låtsasvänner har slutat på psyket för att bli av med sina låtsasvänner 🙁
Känner att jag fått nog av icke-existerande personer i mitt liv.

Ajdå. [sad]
Om du målar dem på kartong och klipper ut till realsizemänniskor då? [cute] Då kan ni ju dansa och alltihopa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Om du målar dem på kartong och klipper ut till realsizemänniskor då? [cute] Då kan ni ju dansa och alltihopa!

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

yay! och alla gbgare är välkomna hem till mig på middag :$ iaf de som inte är fascister.

Vill.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Vill.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Alla känner nån från Jôttebårj

Ah. Mina idéer äger, inte sant? [smile]

Skulle blivit din inneboende men uppfyller nog noll av kraven tyvärr. :/


   
SvaraCitera