Aviseringar
Rensa alla

Gud vilken otroligt jobbig bakrund


Ämnesstartare

När försvinner den :S kan man få bort den på något sätt? Allt blir jättejobbigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Känns inte stabilt känns som att hela tråden svävar 🙁


   
SvaraCitera
Åtta

emery:

kan man få bort den på något sätt?

Ja. Jag och Nyson skrev ett skript för att ta bort både bakgrundsbilden och den jobbiga länken, så att allt ser ut som det ska igen. Allt man behöver göra för att ta bort helvetet är att installera Firefox, installera Firefox-pluginen Greasemonkey, och sedan trycka på den här länken och välja att installera skriptet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har något som blockerar all reklam, en röd knapp som det står ABP kommer itne ihåg vad det heter men sök på google efter någon slags adblocker


   
SvaraCitera
Åtta

Angelize:

jag har något som blockerar all reklam, en röd knapp som det står ABP kommer itne ihåg vad det heter men sök på google efter någon slags adblocker

Adblock plus. Jag använder vanligen också det till att blockera annonser. Men i det här fallet får man inte tillbaka sin gamla bakgrund, eftersom det bara blockerar bilden (och länken ligger kvar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Allt man behöver göra för att ta bort helvetet är att installera Firefox, installera Firefox-pluginen Greasemonkey, och sedan trycka på den här länken och välja att installera skriptet.

Jag har redan firefox, räcker det med att jag klickar på den sista länken?


   
SvaraCitera
Åtta

emery:

räcker det med att jag klickar på den sista länken?

Inte om du inte redan har Greasemonkey installerat. Det är bara en Firefox Add-on, så allt du behöver göra är att trycka på den gröna knappen. Sen ska du trycka på den sista länken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sen ska du trycka på den sista länken.

Nu har jag gjort som du sa och startat om firefox också men inget händer när jag klickar på sista länken.


   
SvaraCitera
Åtta

emery:

Nu har jag gjort som du sa och startat om firefox också men inget händer när jag klickar på sista länken.

Tror att Nysons server kanske är nere. Har inte fått tag på honom, så jag kan inte ordna det just nu. Det jag kan göra är att lägga upp det på min server istället. Prova denna istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

så jag kan inte ordna det just nu. Det jag kan göra är att lägga upp det på min server istället. Prova denna istället.

Åh gud det funka 😀 tusen tack! Höll på att bli galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Känns inte stabilt känns som att hela tråden svävar 🙁

var också min första känsla 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

var också min första känsla 😛

Ja men eller hur 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja men eller hur 😛

aja ingen som varit på um kmr söka till sthlms coolaste gymnasium iaf, obviously


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

aja ingen som varit på um kmr söka till sthlms coolaste gymnasium iaf, obviously

x)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ja. Jag och Nyson skrev ett skript för att ta bort både bakgrundsbilden och den jobbiga länken

du är en ängel


   
SvaraCitera