Aviseringar
Rensa alla

Gudinnan i flaskan


Ämnesstartare

Jag var ute och gick på gatan en kall vinter kväll den 25 februari 2010, det var så kallt att mitt vackra skägg hade blivit vitt av is. Jag visste inte vart jag var någonstans eller hur länge jag hade varit ute i kylan, jag kunde inte länre känna mina fingrar eller tår.

Plötsligt så trampade jag på någonting, och när jag i min nyfikenhet plockade upp det å såg jag att det var en flaska, och en gammal sådan. Den såg mycket gammal ut och av någon anledning så bestämde jag mig för att öppna den, trots att jag så att den var tom.

När jag öppnade den så hörde jag en hög knall precis vid mina öron, allt blev kritvitt för ögonen, jag kunde inte se någonting, och plötsligt så blev det alldeles varmt. Kylan var helt borta och det var alldeles tyst. Jag försökte öppna ögonen men allt jag såg var som ett vitt ljus.

Jag började få panik, vad har hänt tänkte jag, har jag dött eller? var i helvete är jag?
men då så hörde jag en röst precis bakom mig!

Okänd person: hallå där

Jag: ehh... hallå?

Okänd person: tack för att du släppte ut mig ur flaska!

Jag: okej... och vem fan är du?

Okänd person: Jag är den heliga gudinnan i flaskan!

Jag: okej... så...... är jag... död eller?

Gudinnan: ....

Jag: hallå?... asså, jag vill bara komma hem! jag var varit ute i ovädret i säkert timtals, varför är jag här?

Gudinnan: För jag vill belöna dig för att du släppte ut mig, du är den första som brytt dig om att öppna flaska istället för att sparka eller kast bort den.

Jag: vad ska du göra då?

Plötsligt så börjar jag kunna se igen, jag såg en stor grind av guld, och in blev jag inföst av en stark vind, väl inne där, så låg det en massa nakna flickor, alla var i stort sett äldre än mig men några var yngre, och då slog det mig.

Jag: ÅÅÅå NEEEJ, jag ÄR död, meen för helvete!!!!

Me efter några minuter så var jag glad igen, och det var jag i all evighet efteråt!

Slut


   
Citera
Ämnesetiketter

HAHAHA XD


   
SvaraCitera

Vart inte kåt.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var väldigt oseriös när jag skrev denna (gjorde det bara för att förstöra 3 minuter av era liv[crazy])


   
SvaraCitera

stereo total:

Vart inte kåt.


   
SvaraCitera