Aviseringar
Rensa alla

Guide i att passa in i högskolan


Ämnesstartare

prata nasalt

prata om dina föräldrars jobb i saudarabien under seminarie

använd ord du inte bemästrar

ta upp alldeles för mycket tid med skitprat och bli sur när folk inte håller med


   
Citera
Ämnesstartare

Känner man verkligen behovet av att behöva passa sig in och rätta sig efter andra elever på högskolan? [shake][zzz]


   
SvaraCitera
KSENIA

det där med att prata så jääävla mycket skit alltså.............. speciellt på de seminarium/lektioner/fuck som på något sätt handlar om genus. jaha du köper dockor till din son då antar jag att jämställdhet innebär att byta könsroller bra då vet jag, nähä ok din dotter får inte ha tighta jeans men ojojoj vilken tur att hon fick ha gröna tapeter med dinosaurier på i sitt rum HÅLL FUCKING KÄFT1 BITCHEZ JAG KOMMER ALDRIG FÅ HÖGRE LÖN OM DET ÄR DET HÄR SOM ÄR VIKTIGAST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

det där med att prata så jääävla mycket skit alltså.............. speciellt på de seminarium/lektioner/fuck som på något sätt handlar om genus. jaha du köper dockor till din son då antar jag att jämställdhet innebär att byta könsroller bra då vet jag, nähä ok din dotter får inte ha tighta jeans men ojojoj vilken tur att hon fick ha gröna tapeter med dinosaurier på i sitt rum HÅLL FUCKING KÄFT1 BITCHEZ JAG KOMMER ALDRIG FÅ HÖGRE LÖN OM DET ÄR DET HÄR SOM ÄR VIKTIGAST

[love][love]

_HATA_ det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

HÅLL FUCKING KÄFT1 BITCHEZ JAG KOMMER ALDRIG FÅ HÖGRE LÖN OM DET ÄR DET HÄR SOM ÄR VIKTIGAST

[love]

Läste först "bögskolan", nachac har skadat mig.


   
SvaraCitera

Har hörlurar i öronen all den tid folk jag inte fixar pratar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gått in lite i gymnasiemönster på högskolan :(. går runt o tycker att jag är mkt coolare än alla andra (obefogat såklart).

skillnaden nu är att jag faktiskt tar kontakt med folk mer och inser att dom inte är något hot egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, dina tips lär funka utmärkt på:

Juristlinjen
Ekonomilinjen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va inte tyst o snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"så länge jag babblar på så blir det bra, oavsett om det är relevant eller ej"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

speciellt på de seminarium/lektioner/fuck som på något sätt handlar om genus

åguuuuuuuuuuuuuuuuuu gillar mkt att prata om genus men om de gör det som du beskriver det skulle jag vilja skjuta dem [sad]

Pewtersmith:

btw, dina tips lär funka utmärkt på:JuristlinjenEkonomilinjen

Detta var på statskunskap, ska börja juristlinjen till våren


   
SvaraCitera

Pewtersmith:

har gått in lite i gymnasiemönster på högskolan :(. går runt o tycker att jag är mkt coolare än alla andra (obefogat såklart).

[love]

ont skulle säga att det där inte skulle få dig att passa in på 1 stycke teknisk högskola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Detta var på statskunskap, ska börja juristlinjen till våren

hoppas jag ej har rätt då. fast är orolig över att jag har det då en släkting till mig som började juristlinjen har börjat prata nasalt och försöker vara lite elitistisk

Blivande_japan:

ont skulle säga att det där inte skulle få dig att passa in på 1 stycke teknisk högskola

passade inte in på gymnasiet heller :p, men kan tänka mig att jag möjligtvis kan passa in hos indu.ek:arna med denna attityd? 😉

f.ö har jag suttit uppe på kth flera ggr o pluggat o ej passat in har jag känt, fast då har jagi nte försökt spelat cooool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pewtersmith:

rätt då. fast är orolig över att jag har det då en släkting till mig som började juristlinjen har börjat prata nasalt och försöker vara lite elitistisk

jo det finns en del sådana där... Men samtidigt är det jävligt mycket olika folk så man behöver inte bli schtekare direkt.


   
SvaraCitera

Pewtersmith:

passade inte in på gymnasiet heller :p, men kan tänka mig att jag möjligtvis kan passa in hos indu.ek:arna med denna attityd? 😉

menade till dan, skrev "ont" innan [wink]


   
SvaraCitera