Aviseringar
Rensa alla

gulag


Ämnesstartare

Det är här ingen läxa!
Kan inte någon förklara för mig om gulag när det gäller följder utav denna händelse inrikespolitik och utrikespolitik? Som sagt, ingen läxa, vill veta generellt om det! jag har ingen som helst aning.


   
Citera
Ämnesetiketter

Hatar när folk som är dåliga på engelska ber om ursäkt för den och har stavat rätt så okej förutom just ordet (English) Engrish[tired]

SPÄNNANDE VA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt.nu


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Engrish

?!?! [bigsmile]


   
SvaraCitera

framtidskon:

?!?! [bigsmile]

gillar ditt användarnamn skarpt, det var första gången jag såg det/dig


   
SvaraCitera

Utspädaren:

gillar ditt användarnamn skarpt, det var första gången jag såg det.

tack

ditt får mig att tänka på sex.


   
SvaraCitera

men jag förstår inte varför och vad för sex!


   
SvaraCitera

den sortens sex som är riktigt uselt och helt berövat någon som helst slags själ och engagemang, kanske.


   
SvaraCitera

cantinna:

Kan inte någon förklara för mig om gulag när det gäller följder utav denna händelse inrikespolitik och utrikespolitik?

cantinna:

Det är här ingen läxa!

Jaha, bara allmänt intresse sådär bara eller?!

Image


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Jaha, bara allmänt intresse sådär bara eller?!

[love]


   
SvaraCitera

Lågavlönat arbete med hög dödlighet långt från alla ära och redlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen P20: vad är det du inte förstår? hade det varit en läxa hade jag väl förfan skrivit det? vad vet du om mig, och vad jag är intresserad över? ifrågasätt inte saker du inte har en aning om!


   
SvaraCitera

om du tycker det är så intressant kan du väl googla själv [crazy]


   
SvaraCitera

cantinna:

hade det varit en läxa hade jag väl förfan skrivit det?

[rolleyes]

cantinna:

vad vet du om mig, och vad jag är intresserad över?

Det vet jag ju inte, det var väl därför jag fråga?

cantinna:

ifrågasätt inte saker du inte har en aning om!

Anledningen till att man ifrågasätter är är väl att man inte har någon aning, så man frågar?? [confused]

Btw Frågan du ställde angående gulag kräver inget större engemang att ta reda på - vilket i sin tur innebär att du förmodligen inte är särskilt intresserad av ämnet i sak. Det, i sin tur, innebär att det förmodligen är en läxa.

Google is your friend, use it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla människor, tror ni helt seriöst att jag skriver ett inlägg om det UTAN att ens ha försökt hitta det själv? Jag har letat som en toking efter det, men hittade inte ett skit därför vände jag mig hit för jag vet hur insatta vissa människor är gällande det här.


   
SvaraCitera