Aviseringar
Rensa alla

Gurka, Zucchini, Morot eller Dildo?


Ämnesstartare

Vad skulle ni helst använda? Gurka, Zucchini, Morot eller Dildo?
Jag skulle ta en zucchini och dildo.


   
Citera
Ämnesetiketter

'N Finlandiaflaska.
Näemen om jag måste välja mellan en av dom så få det väl bli..

FINLANDIAFLASKA


   
SvaraCitera

Du kanske borde upplysa om vad du tänkt använda de aktuella produkterna till.  Mycket glad


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Grillad zucchini är gott! Tror jag väljer zucchini. En dildo skulle inte heller skada... Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Du kanske borde upplysa om vad du tänkt använda de aktuella produkterna till.  Mycket glad

0 IQ, Kolla taggarna. 


   
SvaraCitera

LimeTheFox: 0 IQ, Kolla taggarna.

Trodde först att du tänkte tillaga någon form av vegetarisk maträtt vilket definitivt inte är mitt bord då jag är köttätare så då kan jag ju knappast föreslå revbensspjäll eller kyckling.  Mycket glad

Hade missat taggarna... sorry.   Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Trodde först att du tänkte tillaga någon form av vegetarisk maträtt vilket definitivt inte är mitt bord då jag är köttätare så då kan jag ju knappast föreslå revbensspjäll eller kyckling.  Mycket glad

Hade missat taggarna... sorry.   Rodnar

HjärtaRodnar


   
SvaraCitera
sies
 sies

En dildo? Cool


   
SvaraCitera

LimeTheFox: HjärtaRodnar

Gillar din räv fast mina katter är tuffa mot rävar.   Glad

LimeTheFox-red.png

↑↑↑↑↑ jag kunde inte låta bli   Rodnar


   
SvaraCitera

Bara dildo gäller men kom ihåg att dildos är otroligt olika. En slät o för liten/smal dildo kanske knappt känns medan en 23x4,5cm med ådrig el strukturerad yta istället är makalöst fantastisk. En dildo ska kännas när den åker in o ut. 
Många yngre kanske inte får köpa dildo men denna (Giant candy spray xxl) flaska kostar 20kr i godisbutiken (ev online) och ger er många härliga stunder.

IMG_20180218_152213_0.jpg


   
SvaraCitera

JAg tycker att det är synd när folk använder mat vid sex, mat ska ätas inget annat!


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Tror en äggplanta skulle vara sjukt skön... Älskar såna grejer som är så stora att det till och med gör lite ont när man runkar med dem GladMycket gladRodnaraggplanta-pa-bord.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Gillar din räv fast mina katter är tuffa mot rävar.   Glad

Ford-red.png

↑↑↑↑↑ jag kunde inte låta bli   Rodnar

<3 *blushes*


   
SvaraCitera