Aviseringar
Rensa alla

Guten morgen


Ämnesstartare

Dessa sömnsvårigheter. Går inte. Jag bara ligger här i sängen, stirrar upp i taket, funderar på om det luktar död råtta (bor i gammalt hus), testar att göra olika ljud med munnen, skriver i en massa tråkiga trådar på um och tuggar på kolor.

Jag har inga tankar som stör, är inte för varm eller för kall, har det lagom mörkt och är egentligen trött.., men jag kan ändå inte sova.

[mad]

Det skulle vara kul att vara vaken dagtid för en gångs skull.

Såg Lost in Translation för en stund sedan. De kan inte sova i den filmen heller. Kändes fint att ha någon att relatera till. [party]
Bra film. Se den. Eller inte. Gör som du vill.

Kan du sova? Har du tråkigt? Har du precis vaknat? Vad var din första tanke när du slog upp ögonen? (eller om du är zombietrött och inte orkar tänka den första kvarten på morgonen; vad var din första känsla?) Vad ska du äta till frukost? Vad ska du hitta på idag? Känns det roligt, tråkigt eller mittimellan?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vaknade för ett tag sen helt utvilad, sover jämt numera och allt är allmänt skit, hoppas att det går över om någon dag.. [crazy]

Om 40 min ska jag laga våffler, när det är gjort har jag ingen aning om vad jag ska göra, sova antagligen. [mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon fogsvans! Jag tänkte dygna, sitta uppe och spela rymdsimulator osv.

Äta: vet ej. Nudlar kanske, eller knäckebröd med makrill i tomatsås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20 min kvar..


   
SvaraCitera

antrax:

Kan du sova? Har du tråkigt?

jag skulle iväg på en föreläsning klockan 18 men var astrött klockan 15 så tänkte sova en timme.. vaknade ca 23. Det är ingen höjdare, så sen dess har jag legat i sängen några timmar. gick upp klockan 0400, och tänkte ge fan i att sova tills klockan är iaf 20,00. Ska be några kompisar komma över så de håller mig vaken.

Ska upp imorgon(fredag) senast klockan 10,00. Ska iväg och resa. 😀 =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderade på om jag skulle plugga hemma idag. O så vår jag osäker på om jag skulle få jobba imorgon pga en dröm jag hade. Kollade upp det o såg att jag skulle jobba. Sen fundwrar jag på att lämna tillbaka en bok om matematik. Och så tänker jag åka tvärs över stan med en dator som jag tänkte ge till min lillebror, hur nu det ska gå...[bigsmile]

Ligger just nu i min säng o chattar med en gammal klasskamrat som lever det liv jag kämpat för men egentligen inte velat ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm sov inte heller inatt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

funderar på om det luktar död råtta

Haha. [bigsmile]

Har i övrigt varit vaken sen 20.00 igår. Lyckades vända på dygnet ordentligt igår och nu, efter att ha snaskat godis i några timmar, är det omöjligt att somna. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolcat:

Vaknade för ett tag sen helt utvilad, sover jämt numera och allt är allmänt skit, hoppas att det går över om någon dag.. [crazy]

[sad] Dåligt. Är det något speciellt som har hänt?

lolcat:

Om 40 min ska jag laga våffler,

Gött!
Tänkte att du såg ut såhär när du skrev det:

lolcat:

sova antagligen. [mad][sad]

[mad]
Ut på äventyr. Kasta sten i en sjö, klättra upp i en gran, spotta från en hög höjd.

Hovnarren:

sitta uppe och spela rymdsimulator osv.

Gick det bra? Orkade du hålla dig vaken?

Borgeus:

jag skulle iväg på en föreläsning klockan 18 men var astrött klockan 15 så tänkte sova en timme.. vaknade ca 23. Det är ingen höjdare, så sen dess har jag legat i sängen några timmar.

Surt, har gjort liknande. Förvirrande.
Är du fortfarande pigg och alert?

Borgeus:

Ska iväg och resa. 😀 =)

Åhååå, vart?

retstickler:

Ligger just nu i min säng o chattar med en gammal klasskamrat som lever det liv jag kämpat för men egentligen inte velat ha.

Oj, vad är det för liv?
Sounds tricky.

respons:

Mm sov inte heller inatt. [zzz]

Jonnybravo91:

Har i övrigt varit vaken sen 20.00 igår. Lyckades vända på dygnet ordentligt igår och nu, efter att ha snaskat godis i några timmar, är det omöjligt att somna. [cute]

Ska uppfinna en dyngvändare, som kan vända tillbaka dygnet åt en.
Är trött på att aldrig se något dagsljus. [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

P.s. Somnade vid åtta och vaknade för en halvtimme sedan [cry][sad][cry] d.s.


   
SvaraCitera

antrax:

P.s. Somnade vid åtta och vaknade för en halvtimme sedan [cry][sad][cry] d.s.

Du och supply har tillsammans ruinerat min världsbild under loppet av ett par få timmar [cry]
Vrf har ni bytt dygnsrytm med varandra :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Gick det bra? Orkade du hålla dig vaken?

Somnade vid 10 och kom upp nyss. Borde inte vara så svårt att somna i vettig tid i natt. [y]

antrax:

P.s. Somnade vid åtta och vaknade för en halvtimme sedan [cry][sad][cry] d.s.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du och supply har tillsammans ruinerat min världsbild under loppet av ett par få timmar [cry]
Vrf har ni bytt dygnsrytm med varandra :c

Haha, nu när du säger det!
Vad har hänt egentligen? [shake]
Tror det började så smått den gången på chatten då jag fick vara strandraggare och supplu vara den rodnande prydheten herself.
Ge tillbaka min dygnsrytm!

Hovnarren:

Somnade vid 10 och kom upp nyss. Borde inte vara så svårt att somna i vettig tid i natt. [y]

Gött mos!
Ska göra allt för att somna innan ett inatt. Dricka varm äcklig mjölk, be mamma läsa godnattsaga samt ha en katt sovandes i ansiktet så att jag får lätt syrebrist och blir trött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick och la mig halv 2, steg upp tidigt duschade och åt frukost. Gick och la mig igen, pga att jag insåg att jag inte orkade gå på den långa morgonslektionen. [blush]


   
SvaraCitera

antrax:

Surt, har gjort liknande. Förvirrande.
Är du fortfarande pigg och alert?

börjar bli astrött. Vill bara sova, men vill försöka hålla mig vaken åtminstone till klockan 20,00.

antrax:

Åhååå, vart?

Gävle. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Dåligt. Är det något speciellt som har hänt?

aa

antrax:

Gött!
Tänkte att du såg ut såhär när du skrev det:

Såg ut såhär: [tired]

antrax:

Ut på äventyr. Kasta sten i en sjö, klättra upp i en gran, spotta från en hög höjd.

[sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera