Aviseringar
Rensa alla

Gymma + längd?


Ämnesstartare

Tula:

Så länge du tränar på en normal nivå och äter bra är det ingen fara.

[love]


   
SvaraCitera

Ampzz:

[love]

Fått svar på det du behöver nu eller?
Be en tränare att lägga upp ett program till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Fått svar på det du behöver nu eller?
Be en tränare att lägga upp ett program till dig.

Har nog med vänner som tränar detta, kan nog få hjälp av dom, och ja jag har fått hjälp nu.


   
SvaraCitera

Ampzz:

Har nog med vänner som tränar detta, kan nog få hjälp av dom, och ja jag har fått hjälp nu.

Är det p14 det handlar om så avråder jag dig ifrån det.


   
SvaraCitera

Ampzz:

Har nog med vänner som tränar detta, kan nog få hjälp av dom, och ja jag har fått hjälp nu.

a) Hur gamla är dina vänner?
b) Hur ser programmet ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Är det p14 det handlar om så avråder jag dig ifrån det.

93-94or

iddqd:

a) Hur gamla är dina vänner?

^

Har inget program för tillfället, undrade bara om jag skulle stanna i växt, skall nog börja i 8an, vid julet får se hur allt går då, går ju i fotboll också, så blir nog mindre gymmning.


   
SvaraCitera

Ampzz:

93-94or

Mitt förslag är att du tar allt de säger med en gigantisk nypa salt. Ärligt talat skulle jag nog hellre rekommendera att du läser på ordentligt och tränar själv eller med en vuxen.

Ampzz:

Har inget program för tillfället, undrade bara om jag skulle stanna i växt, skall nog börja i 8an, vid julet får se hur allt går då, går ju i fotboll också, så blir nog mindre gymmning.

Äsch då, dumt att skjuta upp saker. Börja nu istället.


   
SvaraCitera

Ampzz:

93-94or

Håller fast vid att du inte bör lyssna på dem. Ser ofta "vana" killar på gymmet som gör åthelvete fel. Och då pratar vi inte 93-94, utan ännu äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Mitt förslag är att du tar allt de säger med en gigantisk nypa salt. Ärligt talat skulle jag nog hellre rekommendera att du läser på ordentligt och tränar själv eller med en vuxen.

Glömde att tillägga, även min bror, som är 87a, som har tappat mer än 40kg! 😉

iddqd:

Äsch då, dumt att skjuta upp saker. Börja nu istället.

Meh, hade tänkt att starta om på nytt på allt i 8an, få se hur det går första månaden, sen så går jag därifrån. [smile]


   
SvaraCitera

Ampzz:

Min bror är ~178CM, och när jag föddes så var jag längre än honom, så jag kommer nog bli längre honom, hoppas jag iaf. Inget är säkert, tror jag kommer bli 175+

Shit, föddes du som 178cm +? ;O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Håller fast vid att du inte bör lyssna på dem. Ser ofta "vana" killar på gymmet som gör åthelvete fel. Och då pratar vi inte 93-94, utan ännu äldre.

Får väl lyssna på min bror då.


   
SvaraCitera

iddqd:

läser på

Min favoritsida:
http://stronglifts.com/

Tula:

Ser ofta "vana" killar på gymmet som gör åthelvete fel. Och då pratar vi inte 93-94, utan ännu äldre.

Sant. Folk har sjukt dålig teknik ibland. Att deras träningsupplägg oftast är helt idiotiskt är en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Shit, föddes du som 178cm +? ;O

Ja.. tyvärr. [sad]


   
SvaraCitera

iddqd:

Sant. Folk har sjukt dålig teknik ibland. Att deras träningsupplägg oftast är helt idiotiskt är en annan femma.

Jag skulle nog skylla det mesta på upplägget. Killar vill absolut inte träna kondition och liknande, och tjejer plågar sig själva på bandet i rädsla för muskler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Jag skulle nog skylla det mesta på upplägget. Killar vill absolut inte träna kondition och liknande, och tjejer plågar sig själva på bandet i rädsla för muskler.

Upplägget = Vad dom tränar på olika dagar va?


   
SvaraCitera