Aviseringar
Rensa alla

GYMNASIEFESTEN I ÖREBRO ??!!


Srbija:

Jag skrev de som inte är som dig och din lilla kompis här, vad är så svårt att förstå?

haha herregud. Vad svarade jag? Läs om mitt svar så kanske du fattar. (Ifall du inte fattar, det du sa är en lögn, och stämmer inte)

Srbija:

TS.

Nej, nu ljuger du igen.


   
SvaraCitera

daisy:

haha herregud. Vad svarade jag?

Du skriver att jag är den enda som har sagt någonting, hur hör det till saken? Det betyder inte att någon inte håller med, dessutom är de som säger emot mig i denna fråga likadana som dig och TS?
Jag syftade på en speciell grupp av människor, det är bara dessa som resonerar på det sättet som ni gör i detta sammanhang.

daisy:

Nej

Vadå? Vill du inte vara hennes kompis?

daisy:

igen.

När har jag ljugit?


   
SvaraCitera

Srbija:

Du skriver att jag är den enda som har sagt någonting, hur hör det till saken?

Någonting? Det hör till saken för att det är de vi diskuterar? haha wtf?!

Är du efterbliven på något sätt?

Srbija:

dessutom är de som säger emot mig i denna fråga likadana som dig och TS?

Hur ska jag veta det? Och varför drar du in TS hela tiden? Vad har hon med detta o göra?

Srbija:

Jag syftade på en speciell grupp av människor, det är bara dessa som resonerar på det sättet som ni gör i detta sammanhang.

Så nu vet du vad "någonting" är?
Du sa att folk som går på gymnasiefester är de som inte blir bjudna på riktiga fester, hur vet du det? Känner du varenda individ som går på gymnasiefester?
Och här var man inte trångsynt huh? Vilka "ni"? Du snackar med EN person just nu, hoppas att du är medveten om det?
Och hur har jag resonerat och på VAD?
Är det någon som har resonerat konstigt det du, som drar alla över en kam över en helt obefogad åsikt. ( ser du skillnaden när jag säger DU och inte "människor som du". Jag är inte lika okunnig som du.)

Srbija:

När har jag ljugit?

När du påstod att folk som går på gymnasiefester inte blir bjudna på enligt dig "riktiga fester".

Srbija:

Vadå? Vill du inte vara hennes kompis?

Vad har det med saken att göra? Jag kan gärna bli hennes kompis, men nu är jag inte det. Varför hittar du på något sådant?


   
SvaraCitera

daisy:

Någonting? Det hör till saken för att det är de vi diskuterar? haha wtf?!

Vafan snackar du om? Jag syftade på det jag skrev.

daisy:

Och varför drar du in TS hela tiden? Vad har hon med detta o göra?

För att detta handlar om henne?

daisy:

Känner du varenda individ som går på gymnasiefester?

Det är majoriteten man kollar på.

daisy:

Jag är inte lika okunnig som du.

Vad är jag okunnig om och hur vet du detta?

daisy:

När du påstod att folk som går på gymnasiefester inte blir bjudna på enligt dig "riktiga fester".

Jag ljög inte[smile]

daisy:

Varför hittar du på något sådant?

För att du inte verkar vilja bli det?


   
SvaraCitera

Srbija:

Vafan snackar du om? Jag syftade på det jag skrev.

Precis, det du skrev. Vad är det du inte fattar med det?
Du skrev;

Srbija:

De som inte har någonting annat att gå på är de som går på 'gymnasiefester'.

Srbija:

För att detta handlar om henne?

Hon diskuterar inte just nu, så hur får du till mina åsikter till att bli hennes? Hon är ju till och med offline haha.
Jasså? Nyss vad det ju;

Srbija:

Jag syftade på en speciell grupp av människor

Srbija:

Det är majoriteten man kollar på.

Nu är det majoriteten du snackar om igen, alltså inte om henne. Och igen, din sk fake majoritet stämmer inte. Det är något du har hittat på. Annars vill jag ha en källa tack.

Srbija:

Vad är jag okunnig om och hur vet du detta?

Genom denna diskussion med dig.

Srbija:

Jag ljög inte

Jo.

Srbija:

För att du inte verkar vilja bli det?

Du hittar på att jag är TS kompis för att jag "inte verkar vilja bli det"..? haha vilken logik. Du tar priset, grattis [bigcheers]


   
SvaraCitera

daisy:

Precis, det du skrev. Vad är det du inte fattar med det?
Du skrev;

Jag syftade på det du skrev, inte det jag skrev.
Det handlar inte om vad andra ser, utan om vad jag ser.

daisy:

Nu är det majoriteten du snackar om igen, alltså inte om henne. Och igen, din sk fake majoritet stämmer inte. Det är något du har hittat på. Annars vill jag ha en källa tack.

Jag skrev att majoriteten man ser på gymnasiefester inte har någonting annat att gå på och inte om vilken majoritet som har vilka åsikter.

Ska mitt seende ha en källa nu också? Det var inte ens dig jag pratade med, varför bry sig?

daisy:

Genom denna diskussion med dig.

Inom vad är jag okunnig?

daisy:

Du hittar på att jag är TS kompis för att jag !inte verkar vilja bli det"..? haha vilken logik. Du tar priset, grattis [bigcheers]

Du förstår dig verkligen på ironi, vart gömmer du din hjärna?


   
SvaraCitera

Srbija:

Jag syftade på det du skrev, inte det jag skrev.

Nej, det gjorde du inte. Varför ljuger du ständigt? Kan du inte stå för det du säger eller? Säg inget du inte kan stå för senare, bara ett tips.

Srbija:

Det handlar inte om vad andra ser, utan om vad jag ser.

Det handlar om vad som stämmer och inte stämmer. Det du sa stämmer inte, utan är en dum och obefogad lögn.

Srbija:

Jag skrev att majoriteten man ser på gymnasiefester inte har någonting annat att gå på och inte om vilken majoritet som har vilka åsikter.

Nej, så skrev du inte.

Srbija:

Ska mitt seende ha en källa nu också? Det var inte ens dig jag pratade med, varför bry sig?

Nej, men ditt påstående. Vadå varför bry sig? Uppenbarligen för att det inte stämmer.
Varför ens ljuga från första början?

Srbija:

Du förstår dig verkligen på ironi, vart gömmer du din hjärna?

Ironi? Vet du ens vad ironi är? Din lögn och din logik till lögnen var inte ironi.


   
SvaraCitera

daisy:

Nej, det gjorde du inte. Varför ljuger du ständigt? Kan du inte stå för det du säger eller? Säg inget du inte kan stå för senare, bara ett tips.

Alltså vad snackar du om? Du citerade någonting men skrev någonting som inte hade med det att göra?

daisy:

Det du sa stämemr inte

Det du säger stämmer inte.

daisy:

utan är en lögn.

Fel.

daisy:

Nej, så skrev du inte.

Du måste vara 'lite' smått efterbliven?

daisy::

Känner du varenda individ som går på gymnasiefester?

Srbija:

Det är majoriteten man kollar på.

Vas skrev jag inte?

daisy:

Uppenbarligen för att det inte stämmer.

Hur vet du att det inte stämmer? Känner du varenda individ på dessa 'fester'?[rolleyes]

daisy:

Din lögn och din logik till lögnen var inte ironi.

Just det, jag 'har ingen' logik för att jag talar för majoriteten.
Återigen, vart är din hjärna?


   
SvaraCitera

Kom med någonting bättre än personangrepp och lär dig att läsa om och läsa RÄTT, vilket man ser att du oftast inte gör.
Säg inte sedan att jag 'ändrar' mig, du måste ha lässvårigheter.


   
SvaraCitera

Srbija:

Alltså vad snackar du om? Du citerade någonting men skrev någonting som inte hade med det att göra?

Nej, Jag citerade det du påstod om folk som går på gymnasiefester och svarade på det. Vad är det du tänker på? Vad har jag citerat och sedan svarat på?

Srbija:

Det du säger stämmer inte.

Vad är det jag säger?

Srbija:

Du måste vara 'lite' smått efterbliven?

För att jag motbevisar dig? "Ok" Om jag är smått efterbliven, undra vad du anser om dig själv då..[rolleyes]

Srbija:

Vas skrev jag inte?

Vadå vad skrev du inte? [shake]

Srbija:

Hur vet du att det inte stämmer? Känner du varenda individ på dessa 'fester'?

Jag känner minst 1 person som har gått på en gymnasiefest och den personen blir bjuden på "vanliga" fester också. Så jag vet att det du påstod inte stämmer.

Srbija:

Just det, jag 'har ingen' logik för att jag talar för majoriteten.

Va? Tror majoriteten att jag och TS är kompisar? [shake]

Srbija:

De som inte har någonting annat att gå på är de som går på 'gymnasiefester'.

Så skrev du när du drog alla som går på gymnasiefester över en kam.

Srbija:

Kom med någonting bättre än personangrepp och lär dig att läsa om och läsa RÄTT, vilket man ser att du oftast inte gör.
Säg inte sedan att jag 'ändrar' mig, du måste ha lässvårigheter.

Kolla vem som snackar när det gäller personangrepp[rolleyes]. Och jag har läst rätt, det är du som försöker men tack gode gud inte lyckas, med att förrvirra mig. Du borde däremot läsa om allt och läsa rätt. Ironiskt att du i samma kommentar som du skriver att jag ska ha något bättre att komma med än personangrepp, själv använder det av de. [smile]


   
SvaraCitera

daisy:

Vad är det jag säger?

Att det jag säger inte stämmer? Det vet väl inte du?

daisy:

Vadå vad skrev du inte? [shake]

daisy:

Nu är det majoriteten du snackar om igen, alltså inte om henne. Och igen, din sk fake majoritet stämmer inte. Det är något du har hittat på. Annars vill jag ha en källa tack.

Du snackade om 'åsiktsmajoriteten' vilket jag inte gjorde.

daisy:

Va? Tror majoriteten att jag och TS är kompisar? [shake]

Läs om, läs rätt.
Jag skrev att majoriteten som går på 'gymnasiefester' inte har någonting annat att gå på, inte att majoriteten tror att ni är kompisar.

daisy:

Så skrev du när du drog alla som går på gymnasiefester över en kam.

Nej, jag skrev att de som inte har någonting annat att gå på går på 'gymnasiefester', inte att alla som går på gymnasiefester inte blir bjudna på andra fester.

daisy:

Kolla vem som snackar när det gäller personangrepp[rolleyes].

Det är inte personangrepp, det är sanningen.

daisy:

Och jag har läst rätt

Nej, du blandar ihop det jag skriver.

daisy:

med att förrvirra mig.

Du verkar i alla fall vara förvirrad.

daisy:

Du borde däremot läsa om allt och läsa rätt.

Vad ska jag läsa rätt? Det jag har skrivit?

daisy:

själv använder det av de. [smile]

Jag blir frustrerad över att du blandar ihop allting.


   
SvaraCitera

Srbija:

Att det jag säger inte stämmer? Det vet väl inte du?

Jo, jag har sagt hur jag vet att det inte stämmer.

Srbija:

Du snackade om 'åsiktsmajoriteten' vilket jag inte gjorde.

" Okej "

Srbija:

Läs om, läs rätt.
Jag skrev att majoriteten som går på 'gymnasiefester' inte har någonting annat att gå på, inte att majoriteten tror att ni är kompisar.

Asså det är du som ska läsa om och läsa rätt (för en gångs skull) du citerade ett svar jag skrev om din logik till min och Ts icke existerande vänskap.

Srbija:

Nej, jag skrev att de som inte har någonting annat att gå på går på 'gymnasiefester', inte att alla som går på gymnasiefester inte blir bjudna på andra fester.

De = Alla.

Srbija:

Det är inte personangrepp, det är sanningen.

Vad är?

Srbija:

Nej, du blandar ihop det jag skriver.

Nej, du citerar en sak och skriver en annan sak, du skriver en sak och sedan skriver tvärtemot det du skrev förra gången osv. Men tur nog blandar jag inte ihop de,, och faller inte för det.

Srbija:

Du verkar i alla fall vara förvirrad.

Det är jag dock inte, jag står vid vad jag säger och tycker. Du däremot gör ju inte det, så det kanske är du som är förvirrad. Vilket du starkt verkar vara.

Srbija:

Vad ska jag läsa rätt? Det jag har skrivit?

Ja, precis. Läs om hela diskussionen så kanske du inser att du påstod en sak som inte stämmer och sedan ändrar dig hit och dit, kommer med orellevanta saker.

Srbija:

Jag blir frustrerad över att du blandar ihop allting.

Konstigt, för det är vad du gör. Inte jag. Hm, nu har du blandat ihop det igen.


   
SvaraCitera

daisy:

Jo, jag har sagt hur jag vet att det inte stämmer.

Nej.

daisy:

De = Alla.

'De som inte har någonting annat att gå på'.

daisy:

Nej, du citerar en sak och skriver en annan sak, du skriver en sak och sedan skriver tvärtemot det du skrev förra gången osv. Men tur nog blandar jag inte ihop de,, och faller inte för det.

Vad blandade jag ihop och vart skrev jag tvärtom?

daisy:

Ja, precis. Läs om hela diskussionen så kanske du inser att du påstod en sak som inte stämmer och sedan ändrar dig hit och dit, kommer med orellevanta saker.

Exempel, jag ser inte. Du påstår jämt någonting men sedan kan du inte bevisa det.

daisy:

Konstigt, för det är vad du gör. Inte jag. Hm, nu har du blandat ihop det igen.

Vadå för någonting?


   
SvaraCitera

Srbija:

Nej.

Jo. *suck*

Srbija:

'De som inte har någonting annat att gå på'.

Precis, alla dem är de du påstår inte blir bjudna på andra fester.

Srbija:

Vad blandade jag ihop och vart skrev jag tvärtom?

Kolla på diskussionen, så ser du. Konstigt att du inte är medveten om vad du gör.

Srbija:

Exempel, jag ser inte. Du påstår jämt någonting men sedan kan du inte bevisa det.

Vad snackar du om? Det är du som påstår något.

Srbija:

Vadå för någonting?

Vad är det du inte fattar? Det står ju klart och tydligt.
Asså du kan inte vara seriös.. du måste vara ett troll. [chocked]


   
SvaraCitera

daisy:

Precis, alla dem är de du påstår inte blir bjudna på andra fester.

Och det ser du att jag har skrivit var då?

daisy:

Kolla på diskussionen, så ser du. Konstigt att du inte är medveten om vad du gör.

Vad snackar du om? Svara på min fråga istället för att kringgå den.

daisy:

Vad snackar du om? Det är du som påstår något.

Ja, men du verkar inte se vad det är jag påstår.

Leta upp någonting som jag har skrivit som stämmer in på din lilla beskrivning där.

daisy:

Vad är det du inte fattar? Det står ju klart och tydligt.

Ja, det står klart och tydligt vad det är jag har blandat ihop [rolleyes]

daisy:

du måste vara ett troll. [chocked]

Nej, dock var de första inläggen inte så seriösa. Jag hade kunnat vara ett troll, men du skulle ändå inte märka det.


   
SvaraCitera