Aviseringar
Rensa alla

gymnasiefrågor!


13579:

okej..hur va de att bo i internat?

Kul med Lan. Tills man slutar. Och alla ligger med alla [crazy]

13579:

och att gå natur?

Tyckte inte om det, men det har tjänat mig bra. Om du ska börja natur rekommenderar jag att du läser boken MVG i allt. http://www.prisjakt.nu/bok.php?p=997564​

Finns att låna i bibliotek, plugga smart och lär dig mer är en bättre bok. men MVG i allt är anpassat för gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag har egentligen inge planer på att plugga vidare på högskola.
men jag har väldigt lätt för matte. kemi och fysik är svårare men skulle klara det om jag ansträngde mig.
kan inte säga att jag är nån pluggis men har lätt för skolan, i dom flesta ämnena. så skulle nog klara naturvetenskap, och eftersom det är hästkurser skulle de bli lättare/roligare.
men annars står det nog mellan hotell turism och handel administration.
hotell turism hade några administration och försäljnings kurser, och handel hade några turism kurser, alltså liknar dom lite på varann.
turism verkar dock intressantare och mer praktiskt.
vill inte gå någon linje där man måste sitta mycket framför datorn, då det är störigt.
stylist är ju praktiskt och eftersom jag är tjej tkr jag smink och hår osv är kul.
design så vet jag inte. finns ju mode och inredningslinjer de skulle väl va intressant. USCH VA SVÅRT VAL.[censur]


   
SvaraCitera

Bajwa:

Kul med Lan. Tills man slutar. Och alla ligger med alla

vi lås ej med varandra[no-no][no-no]

Dold text: iofs var det bara två tjejer och typ... 12 killar[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

iofs var det bara två tjejer och typ... 12 killar[blush]

[crazy]


   
SvaraCitera

ale_x:

sök utsikten! turism-ledarskap ligger i Ed (en by 13minuter ifrån Norge)www.utsikten.info/tl/

ofta man vill till ed???[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*puttar* inge fler som vill svara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ofta man vill till ed???

Till ED? nej det vill man inte, men skolan är bra


   
SvaraCitera

13579:

*puttar* inge fler som vill svara?

ne


   
SvaraCitera