Aviseringar
Rensa alla

Gymnasielinje?


Ämnesstartare

Vilken gymnasielinje planerar du att söka till nu när slutgiltiga ansökan öppnar?

Själv ska jag gå natur, vad är era erfarenheter?


   
Citera

När jag valde gymnasium för 4år sedan valde jag Samsam men det är som sagt inte aktuellt nu. Dock skulle kanske estet eller nått yrkesprogram vara skoj också, teknik vore nog inte helt fel heller.


   
SvaraCitera

Jag går teknik, 1a året sög råttballe. Går 2a året nu och är fett kul (går designinriktning). 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

sambet aaa

går dvs. ska inte söka


   
SvaraCitera

idek send halp:
Jag går teknik, 1a året sög råttballe. Går 2a året nu och är fett kul (går designinriktning). 

Har en kompis som går sista året design, hans skema är så slappt orkar inte, så orättvist 


   
SvaraCitera

Estet med special inriktning på ljudteknik


   
SvaraCitera

Ska söka till Sam - beteende 


   
SvaraCitera

Estet är så jävla slappt så de är inte sant... under sista lektionen kan man säga att man ska på toa men gå hem istället. De bryr sig inte.

I höstas kunde vi skippa massa lektioner för att köra drönare istället.

Man kan gå runt o fota och teckna hela dagarna utan o bry sig om några läxor eller prov typ. Vi hade ett historieprov som var sjukt svårt o  man skulle komma ihåg typ 50 olika målningar. Innan provet frågade läraren om vi hade pluggat. Jag och min kompis sa nej, och då sa läraren att vi inte behövde göra det då.


   
SvaraCitera