Aviseringar
Rensa alla

Gymnasiet!! :O


Ämnesstartare

Hej på er alla! 😀 Happ nu är det nära.. det jag varit orolig för sedan förra året xD Är så himla nervös just nu men ändå sjukt spänd 😀 För imorgon är det första dagen i gymnasiet! 😀 Är det någon mer som är nervös?! 😀 Eller någon som har nåt tips som gör att man nt är så nervös? 🙂

 Vart ska i alla gå någonstans? 😀 Någon annan som jag börja restaurang som jag ? 🙂


   
Citera

JojjoTheJojo: Vart ska i alla gå någonstans? 😀

Har ni inte fått någon information om detta på papper eller så? Ring hem till rektorn ikväll annars!! Blink

Jaha lol. Trodde det kulle stå "vi". 


   
SvaraCitera

JojjoTheJojo: någon som har nåt tips som gör att man nt är så nervös? 🙂

För mig funkar det att röka ett par cigg och dricka lite sprit.. Rekommenderar dig en bra film 😉


   
SvaraCitera

Musik. Dra på lite Svartmetall så ska du se att du kommer på andra tankar.

Typ denna! 

Förövrigt så önskar jag dig lycka till imorgon och resten av Gymnasietiden, blir nog bra! Tumme upp


   
SvaraCitera

Alltså, åh, jag hade gjort vad som helst för att få gå i gymnasiet igen. Även om jag hatade det under tiden för att jag var skoltrött så längtar jag tillbaka nu, var nog inte medveten om hur mycket kul jag faktiskt hade. Gråter


   
SvaraCitera

terrormat:
Alltså, åh, jag hade gjort vad som helst för att få gå i gymnasiet igen. Även om jag hatade det under tiden för att jag var skoltrött så längtar jag tillbaka nu, var nog inte medveten om hur mycket kul jag faktiskt hade. Gråter

+1
skolkade som fan, men hade jag vetat hur tråkigt och olyxigt det blir efter gymnasiet hade jag stannat där förever


   
SvaraCitera